اتوبار نوعی شرکت باربری است که خدمات حمل و نقل اسباب و اثاثیه را انجام می دهند. تا کنون تمامی خانواده ها تجربۀ یک بار اسباب کشی را در طول زندگی خود کسب کرده اند و می دانند که پروسۀ حمل و نقل اسباب و لوازم بسیار زمان بر است. همواره دغدغۀ خیلی از افراد، مرتبط به زمانی است که بخواهند اسباب کشی منزل خود را انجام دهند. به عبارتی افرادی که اجاره نشین هستند، همیشه با این مشکل روبرو می باشند. در این راستا مجموعه های  اتوبار و باربری توانستند به صورت هوشمندانه، خدمات مرتبط با حمل و نقل بار را به متقاضیان ارائه دهند.

اتوبار آزادی یکی از مجموعه های خدماتی است که با تأمین تجهیزات، ماشین آلات باربری و نیروی کارگر مجرب قادر به ارائه سرویس های باربری و اسباب کشی در مدت زمان کوتاه و حداقل هزینه می باشد.

اتوبار درون شهری

به طور کلی مردم فصول گرم سال را برای حمل و نقل و جابجایی ترجیح می دهند چون مدارس تعطیل هستند و خانواده ها راحت تر می تواند فرآیند اسباب کشی را انجام دهند. علاوه بر آنکه از نظر شرایط آب و هوایی بهترین موقعیت برای حمل بار و جابجایی خانه های اجاره ای می باشد.

لذا خدمات اتوبار و باربری شرکتی با هدف سرعت بخشیدن به فرآیند حمل و نقل و همچنین اطمینان خاطر به عموم مردم راه اندازی شده اند. با گذشت زمان بر تعداد مجموعه های اتوبار افزوده شده است که قادر به ارائه خدمات اتوبار درون شهری می باشند. البته برخی از آنها امکان حمل بار از تهران به شهرستان را نیز فراهم کرده اند.

هدف اصلی اتوبار آزادی، ارائه بهترین خدمات باربری درون شهری و برون شهری است برای جلب رضایت، آسایش و آرامش مشتریان می باشند. این مجموعه با استخدام نیروی انسانی مجرب و توانمند قادر به ارائه خدمات حمل و نقل بار به صورت کاملاً حرفه ای می باشد. همچنین قادر به بسته بندی اثاثیه منزل و حمل وسایل سنگین می باشد. بنابراین افرادی که قصد اسباب کشی دارند، می توانند از خدمات اینگونه مراکز اتوبار و باربری برای تسریع بخشیدن به فرآیند حمل و نقل اثاثیه با نازل ترین قیمت استفاده نمایند.

خدمات اتوبار حرفه ای

همانطور که گفته شد، خدمات اتوبار حرفه ای مرتبط به بسته بندی اصولی اسباب و اثاثیه بدون آسیب دیدگی به لوازم و حمل وسایل سنگین توسط حداقل تعداد افراد می شود. علاوه بر آنکه مجهز به انواع ماشین آلات باربری سبک و سنگین چون وانت، نیسان، کامیون، خاور و غیره می باشند. بدین ترتیب افرادی که نیاز به خدمات اتوبار و باربری دارند، متناسب با حجم اسباب و اثاثیه، مناسب ترین وسیلۀ نقلیه را انتخاب می کنند. جهت درخواست سرویس اتوبار می توانید با مجموعه اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

هزینۀ اتوبار

قیمت خدمات اتوبار و باربری بر اساس ساعت، تعداد کارگر، نوع وسیلۀ نقلیه و سطح خدمات جانبی که ارائه می دهند، مشخص می شود. البته مسافت نیز تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ حمل و نقل خواهد داشت. با توجه به افزایش آپارتمان نشینی، استفاده از خدمات اتوبار و باربری به شما کمک می کند که بتوانید در هزینه های حمل و نقل و همچنین زمان صرفه جویی کنید. چرا که استفاده از افراد مجرب و توانمند می تواند موجب کاهش صدماتی که به وسایل منزل وارد می شود را به حداقل برساند.

معمولاً مراکز اتوبار، کارگران با تجربه و حرفه ای را برای ارائه خدمات حمل و نقل بار استخدام می کنند و بدین وسیله سطح خدماتی که ارائه می دهند را توسعه بخشیده و در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

اتوبار آزادی مجهز به کلیۀ امکانات لازم برای ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ای و حمل وسایل سنگین درون شهری و برون شهری با قیمت ارزان می باشد.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()