در بین انواع وسیله های ورزشی که شما می توانید از آن برای گرم کردن بدن خود استفاده کنید باید بدانید که دوچرخه ثابت بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. این وسیله ورزشی انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های متنوعی می باشد. شما می توانید هر یک از انواع این وسیله ورزشی را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید و در باشگاه و یا خانه از آن استفاده کنید. این فروشگاه به صورت اینترنتی انواع دوچرخه ثابت را با بهترین قیمت و کیفیت به شما ارائه می دهید.

ویژگی های انواع دوچرخه ثابت :

برخی از مهمترین ویژگی هایی که انواع دوچرخه ثابت دارد و شما زمان خریداری باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. هر یک از آنها دارای صفحه نمایشی هستند و شما می توانید تعداد کالری هایی که می سوزانید و سرعت پدال زدن خود را روی آن صفحه مشاهده کنید.
  2. آنها اندازه های متنوعی دارند و شما باید بر اساس فضایی که در اختیار دارید یکی از آنها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که این اندازه ها را باید از هر نظر به خوبی مورد بررسی قرار دهید.
  3. مدل های آنها متنوع می باشد و هر یک از آنها بر اساس ویژگی ها و مشخصات متنوعی طراحی شده اند. برخی از آنها برای باشگاه ها گزینه مناسبی هستند و برخی از دیگر نمونه های آنها را در خانه می توانید مورد استفاده قرار دهید.
  4. هر یک از انواع دوچرخه ثابت برندهای شناخته شده ای دارند و شما می توانید آنها را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید.

5. دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از انواع دوچرخه ثابت به خوبی مشخصات و ویژگی های ورزشی دوچرخه ها را بررسی کنید. در این صورت بر اساس نیاز خود یکی از آنها را می توانید خریداری کنید.

چند نکته مهم در زمان خرید دوچرخه ثابت:

مشخص نمودن سیستم مقاومت دستگاه: سیستم مقاومت دستگاه نمایانگر میزان فشاری می باشد که باید به پدال وارد شود و این مقدار قابل تغییر میباشد. عموما سیستم مقاومت خود به دو دسته مجزا تقسیم می شود:

 سیستم مقاومت تسمه نمدی:  سیستم مقاومت این مدل دوچرخه ثابت شبیه ترین مدل به دوچرخه معمولی می باشد. در واقع هر چقدر تسمه سفت تر باشد در زمان پدال زدن کاربر باید فشار بیشتری وارد کند و هر گاه تسمه سفت نباشد کاربر در زمان استفاده از دستگاه و رکاب زدن فشار زیادی را وارد نمی نماید. در واقع زمانی که شما از این دستگاه استفاده می کنید احساسی مانند هنگامی که از دوچرخه معمولی استفاده می کنید برای شما ایجاد می شود.

سیستم مقاومت تسمه مگنتی: در این مدل دوچرخه سیستم مقاومتی به جای تسمه از دو آهنربا در قسمت میانی پدال بدنه ایجاد شده است. در واقع با نزدیک شدن پدال فشار برای رکاب زدن به وجود می آید. یکی از نکات مهم در این مدل دوچرخه صدای کم آن می باشد.

قابلیت برنامه دادن به دوچرخه: عموما در دوچرخه های معمولی قابلیت برنامه ریزی ورزشی وجود ندارد. اما امروزه در دوچرخه ثابت که جزو دوچرخه های پیشرفته می باشند قابلیت اجرای برنامه های ورزشی وجود دارد. برای خرید دوچرخه اسپینینگ به سایت مراجعه کنید. 

صفحه نمایش: مدلهای مختلف دوچرخه ثابت دارای نمایش گری در جهت نمایش ضربان قلب ، مسافت طی شده ، سرعت و .... می باشد. در مدلهای پیشرفته عموما صفحه نمایش قابلیت پخش موسیقی را نیز در هنگام استفاده از دستگاه دارد.

صندلی قابل تنظیم: یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آن دقت نمایید قابلیت تنظیم زین دوچرخه می باشد. این امکان برای افراد مختلف که دارای قد های مختلفی هستند بسیار مهم و کاربردی می باشد. همچنین باید صندلی محکم و راحت شد تا کاربر در زمان استفاده اذیت نشود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()