بررسی کتونی ورزشی دو برند آدیداس و نایک:

کتونی ورزشی آدیداس: در این مدل کتونی کفی محکم به کار برده شده که انواع فشارها را در زمان استفاده از کتونی از بین می برد. از جمله نکات مهمی که در تولیدات برند آدیداس بسیار مورد توجه واقع می شود طراحی و زیبایی منحصر به فرد کتونی های تولیدی این برند می باشد. جنس داخلی کتونی های تولیدی برند آدیداس از نوع خاصی پنبه می باشد که این نوع پنبه از رشد انواع باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می کند. همچنین جنس کتونی به گونه ای می باشد که مانع گرم شدن و عرق کردن پا می‌شود چون هوا به داخل کتونی جریان دارد. از جمله نکات مهم دیگر هر کتونی ورزشی که جزو الزامات می باشد  سبک بودن آن و انعطاف پذیری است. در واقع زمانی که کتونی  در ورزش مورد استفاده قرار می گیرد  اگر سبک باشند سبب راحتی کار می گردد. کتونی های تولیدی برند آدیداس هم برای پیاده روی مسافت های طولانی و هم برای استفاده از تجهیزات ورزشی مثل تردمیل، الپتیکال و.... مناسب می باشد. در قسمت کفی کتونی قوس های طبی وجود دارد که با توجه به حالت طبیعی پا قرار داده شده است.  این مدل کتونی ورزشی بر اساس استانداردهای جهانی می‌باشد.

کتونی ورزشی نایک: یکی از نکات مهم در کتونی های تولیدی برند نایک فناوری می باشد که در کفی این مدل کتونی به کار رفته است و مانع از پیچ خوردگی پا در اثر لغزش در زمان ورزش می گردد. پاشنه کتونی برند نایک از جنس فوم می باشد. در واقع فوم سبب می‌شود که کتونی ۳۰ درصد سبک تر باشد. در قسمت کفی این کتونی بسیار انعطاف پذیر، سبک و راحت است. از این مدل کتونی هم برای پیاده روی و هم برای استفاده از تجهیزات ورزشی می توان استفاده نمود. جنس رویه این کتونی نیز به راحتی سبب تبادل هوا می گردد در نتیجه از عرق و بوی بد پا جلوگیری می نماید.

مزیت های استفاده از کتونی ورزشی بسیار زیاد است و به همین دلیل شما باید برای انجام دادن فعالیت های ورزشی خود از آنها استفاده کنید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فعالیت ورزشی زیادی انجام می دهید باید بدانید که استفاده از کفش ورزشی یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت داشته  باشید. شما می توانید انواع کتونی ورزشی را از فروشگاه هایپرجیم با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. برخی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از کفش های ورزشی دارد را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

مزیت های استفاده از کتونی ورزشی :

برخی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از کتونی ورزشی دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. شما با استفاده از کتونی ورزشی می توانید تا ساعت های طولانی از آنها استفاده کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که برای انجام دادن فعالیت های ورزشی بهتر است از کفش مناسبی استفاده کنید که شما را تا ساعت های طولانی آزار ندهد. برای خرید کفش اسکیچرز به سایت مراجعه فرمایید. 
  2. راحتی استفاده از آنها دیگر مزیتی می باشد که دارند. شما می توانید از آنها به راحتی استفاده کنید و فعالیت های ورزشی خود را انجام دهید.
  3. رنگ بندی آنها متنوع می باشد و به همین دلیل شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر نیاز دارید را خریداری کنید. در واقع باید بدانید فروشگاه هایپرجیم انواع کتونی ورزشی را به شما ارائه می دهد و در بین انواع آنها می توانید یکی را که بیشتر نیاز دارید را خریداری کنید.
  4. دیگر مزیت بسیار مهمی که استفاده از این کفش ها به همراه دارد این است که آنها با استفاده از بهترین متریال ها تولید شده اند. به همین دلیل تا سال های سال می توانید از آنها استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()