هر یک از افرادی که می خواهند اسکی فضایی خانگی را خریداری کنند به دنبال بهترین برند تولیدی این وسیله ورزشی هستند. این وسیله ورزشی یکی از انواع وسیله های ورزشی می باشد که برای کالری سوزی و تمرینات هوازی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید یکی از مدل های اسکی فضایی خانگی را که اندازه کوچکی دارد از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید و در خانه از آن استفاده کنید. با استفاده از انواع این وسیله ورزشی شما می توانید در خانه ورزش کنید و کالری سوزی داشته باشید. برای خرید بهترین برند این وسیله ورزشی بهتر است که در مورد ویژگی های آنها اطلاعات لازم را داشته باشید.

ویژگی های بهترین برند اسکی فضایی خانگی :

 برخی از مهمترین ویژگی هایی که بهترین برند اسکی فضایی خانگی دارد عبارت می باشد از :

  1. آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و با استفاده از بهترین متریال های اولیه تولید شده اند. بر همین اساس شما می توانید با خیالی آسوده از آنها سال های سال استفاده کنید.
  2. قیمت هر یک از آنها بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد. شما برای خرید آنها می توانید از فروشگاه هایپرجیم به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه با بهترین قیمت این وسیله ورزشی را به شما ارائه می دهد.
  3. هر یک از آنها کارت گارانتی دارند و شما می توانید در صورت لزوم از آنها استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای خریداری اسکی فضایی خانگی این کارت را دریافت کنید، چرا که برندهای معتبر ضمانت نامه دارند.

4. آنها دارای مدل های متنوعی می باشند و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها خریداری کنید. هر یک از مدل های آنها ویژگی های مشخص شده ای دارند و شما باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات آنها را مورد بررسی قرار داده تا مناسب ترین نمونه آنها را تهیه کنید.  

تفاوت دستگاه تردمیل و اسکی فضایی

همان طور که گفته شد به غیر از موارد گفته شده که جزء مزایای تردمیل محسوب می شوند معایبی را نیز می توان برای این دستگاه نام برد. در صورتی که از دستگاه تردمیل بسیار قدیمی برای دویدن و ورزش استفاده می کنید و این دستگاه فاقد تنظیم سرعت و یا تنظیم شیب می باشد بهتر است بدانید که چنین دستگاهی می‌ تواند زانو های شما و به طور کلی اندام های تحتانی شما را دچار آسیب زیادی کند. افرادی که با چنین دستگاه هایی به فعالیت می ‌پردازند ممکن است پس از مدتی دچار سایش زانو و مفاصل دیگر شوند که می تواند معایب بسیار بزرگی برای چنین دستگاهی باشد. برای جلوگیری از چنین معایبی بهتر است از دستگاهی استفاده کنید که دارای سیستم جدیدتری بوده و بتواند شیب و سرعت را به صورت دستی و خودکار تغییر دهد. زیرا با وجود تنوع در راه رفتن و دویدن امکان سایش زانو و مفاصل به کمترین حد خود رسیده و نمی تواند برای فرد مشکل ساز شود. زیرا افراد با ورزش کردن در محیط های بیرونی و دویدن به دلیل ناهموار بودن سطوح مختلف تنوع بیشتری در حرکات خود دارند، ولی چنین دستگاهی با یکنواخت بودن سطح تسمه خود ممکن است فرد را دچار سایش زانو و مفاصل کند. اما دستگاه اسکی فضایی خانگی این معایب را ندارد و حرکت بر روی آن آسان می باشد. برای اطلاع از فروش اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید. 

یکی دیگر از معایب استفاده از چنین دستگاهی این است که ضرباتی که این دستگاه حین راه رفتن و دویدن به کمر وارد می ‌کند می‌ تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد. به همین دلیل استفاده از دستگاه ‌هایی پیشنهاد می شود که دارای قدرت ضربه گیری بالایی باشد تا بتواند فرد را از هر گونه مشکلات ناشی از وارد کردن ضربه دور کند، البته پوشیدن کفش های کتانی مناسب نیز می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()