موارد بسیار زیادی وجود دارد که روی قیمت اسکی فضایی باشگاهی تاثیر می گذارد. شما برای خرید هر یک از انواع اسکی فضایی هایی که در نظر دارید باید به خوبی قیمت آنها را مورد بررسی قرار دهید. اینکه قیمت آنها با بودجه ای که در اختیار دارید مطابقت های لازم را دارد اهمیت خواهد داشت. بنابراین به خوبی قیمت هر یک از انواع اسکی فضایی باشگاهی را بررسی کرده و سپس خرید خود را انجام دهید. فروشگاه هایپرجیم انواع اسکی فضایی باشگاهی را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. در واقع باید بدانید که قیمت و کیفیت دو فاکتور بسیار مهم برای خرید اسکی فضایی هستند و این فروشگاه به خوبی آنها را در نظر دارد.

قیمت تردمیل و اسکی فضایی باشگاهی:

اگر بخواهیم قیمت انواع تردمیل ها را بر حسب نوع آن ها تقسیم کنیم باید بگوییم تردمیل های دستی نسبت به تردمیل های دارای موتور قیمت بسیار پایینی خواهند داشت. ولی باید گفت انواعی که امروزه بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفتند تردمیل های دارای موتور هستند. زیرا استفاده از آن ها آسان و جذاب ‌تر بوده و افراد تمایل دارند از آن ها برای ورزش کردن خود استفاده کنند. دارا بودن یک سری از آپشن ها باعث می شود قیمت تردمیل ها بیشتر افزایش پیدا کند. مثلاً دارا بودن تنظیم شیب به صورت دستی دارای قیمت پایین تری نسبت به دارا بودن تردمیل با شیب خودکار می باشد. تردمیلی که دارای شیب خودکار است مسلماً استفاده راحت ‌تری داشته و می توان به راحتی از آن استفاده نمود و فرد حین ورزش کردن قادر است شیب دستگاه را تغییر بدهد و خود را در موقعیت های گوناگون ورزشی قرار دهد. دارا بودن جایگاه اتصال usb یکی دیگر از پارامتر هایی است که باعث می‌ شود قیمت یک تردمیل به مراتب بالا برود و همچنین دارا بودن جایگاه آب و یا نوشیدنی باعث می ‌شود که تردمیل ها قیمت بالاتری داشته باشند.

یکی دیگر از پارامتر هایی که باعث افزایش قیمت تردمیل ها و اسکی فضایی می شود خاصیت ضربه گیر بودن این تردمیل ها می ‌باشد. بودن این خاصیت باعث می ‌شود فرد هنگام ورزش بر روی اسکی فضایی باشگاهی ضربه را احساس نکند و به همین دلیل آسیبی به کمر و مفاصل فرد وارد نخواهد شد. مانیتور های ال ای دی نسبت به نمایشگر ال سی دی دارای قیمت بالاتری هستند و این قطعه در تردمیل ها باعث می‌ شود که قیمت آن ها نسبت به تردمیل های دیگر بالاتر برود. ضمن این که اطلاعاتی که توسط این تردمیل ها نمایش داده می شود نیز روی قیمت تردمیل موثر است. مثلاً برخی از تردمیل ها قادر هستند اطلاعات بسیار بیشتری از علائم حیاتی بدن را به نمایش بگذارند. لوازم دیگری برای تقویت عضلات پا، دستگاه دراز و نشست و لوازم جانبی دیگری که به تردمیل متصل هستند باعث می ‌شوند که تردمیل افزایش چند برابری قیمت داشته باشد. خرید اسکی فضایی خانگی را از سایت انجام دهید.

قیمت اسکی فضایی باشگاهی :

برخی از اصلی ترین مواردی که روی قیمت اسکی فضایی باشگاهی تاثیر می گذارد و شما باید به آن دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. مدل اسکی فضایی باشگاهی را که شما خریداری نموده اید باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا از ویژگی های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. در واقع باید بدایند آن دسته از انواع اسکی فضاهایی هایی که باشگاهی هستند ویژگی های متنوعی دارند. آن دسته از انواع این وسیله ورزشی که ویژگی های بیشتری دارند بدون شک قیمت بالاتری دارند. البته که باید بدانید فروشگاه هایپرجیم بهترین قیمت را به مشتریان خود برای خرید ارائه می دهد.
  2. کیفیت از دیگر فاکتورهای بسیار مهمی است که قیمت را تعیین می کند. در صورتی که اسکی فضایی باشگاهی خریداری شده شما کیفیت بالایی داشته باشد بدون شک قیمت بیشتری هم دارد.

3. برند تولیدی اسکی فضایی یکی از دیگر مواردی می باشد  که شما می توانید از آن به عنوان مهمترین عامل در مورد قیمت اسکی فضایی نام ببرید. هر یک از برندهای تولیدی استانداردهای مشخصی دارند و قیمت فروش شان هم تعیین شده است که قیمت دلار روی آن تاثیر دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()