بررسی چند مدل دوچرخه ثابت باشگاهی:

مدل پروتئوس: این مدل دوچرخه ثابت دارای ۱۲ برنامه تمرینی از پیش تعیین شده می باشند که کاربر می تواند با استفاده از این برنامه ها به ورزش های تمرینی خود بپردازد. حداکثر وزنی که این مدل دوچرخه ثابت تحمل دارد ۱۵۰ کیلوگرم می باشد. در زیر مدل دوچرخه ثابت باشگاهی چرخ های تعبیه شده تا بتوان به آسانی آن را در محیط جابجا نمود. همچنین این مدل قابلیت تنظیم زین را دارد که این خود یک مزیت برای دوچرخه ثابت محسوب می شود. سیستم مقاومتی مدل دوچرخه ثابت از نوع الکترومگنتی  میباشد و نمایشگر آن ال ای دی است.

مدل تایتان فیتنس: این مدل دوچرخه ثابت باشگاهی تا ۱۵۰ کیلوگرم قابلیت تحمل وزن کاربر را دارد. نمایشگر تعبیه شده در این مدل دوچرخه ثابت از نوع ال ای دی است که برای نمایش ضربان قلب، مسافت طی شده ،مدت زمان ورزش و..... مورد استفاده قرار می گیرد. زین این مدل دوچرخه ثابت بسیار با کیفیت می باشد و قابلیت تغییر دارد. همچنین از طرف کمپانی تولید کننده برنامه های ورزشی از پیش تعیین شده بر روی این دستگاه نصب است.

مدل دی اف تی فیتنس:  این مدل دوچرخه ثابت باشگاهی جزو دوچرخه های اسپینینگ میباشد. از این مدل دوچرخه ثابت هم میتوان در باشگاه ها استفاده نمود و همین که برای منزل خریداری کرد. دوچرخه ثابت مدل دی اف تی فیتنس از تولیدات کشور چین می باشد. سیستم مقاومتی مدل دوچرخه ثابت از نوع مقاومت مگنتی است. در زیر این مدل دوچرخه ثابت چرخ های تعبیه شده که قابلیت جابجایی را برای کاربر آسان می نماید. عموماً این مدل دوچرخه ثابت در دو رنگ زرد و قرمز به بازار عرضه می گردد.

مدل اس ای جی: دوچرخه ثابت باشگاهی از تولیدات کشور تایوان می باشد که تحمل ۱۸۰ کیلوگرم وزن کاربر را دارد. مانیتور این دستگاه از نوع ال سی دی می باشد. همچنین این دستگاه دارای ۱۸ برنامه تمرینی از پیش تعیین شده توسط کمپانی تولید کننده میباشد. چرخهای در زیر این دوچرخه تعبیه شده که بتوان به آسانی آن را در محیط جابجا نمود. هم چنین این مدل از دوچرخه ثابت دارای کمربند در قسمت قفسه سینه می‌باشد.

مزیت های دوچرخه ثابت باشگاهی :

مزیت های استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد برای ورزش در خانه هم آن را خریداری می کنند. این نمونه از دوچرخه ها مدل های متنوعی دارند و هر یک از مدل های آنها دارای ویژگی های متفاوتی است.  شما برای خرید دوچرخه ثابت باید به خوبی مدل ها و ویژگی هایی که دارند را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه را خریداری کرده و از آن برای تمرینات هوازی خود استفاده نمایید. شما انواع دوچرخه ثابت باشگاهی را از فروشگاه هایپرجیم می توانید خریداری کنید. دقت داشته باشید زمان خریداری این وسیله ورزشی باید به خوبی در مورد مزیت های آن اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از مهمترین مزیت هایی که دوچرخه ثابت باشگاهی دارند عبارت می باشد از :

  1. آنها مدل های متنوعی دارند که هر یک از آنها ویژگی ها و مشخصات شان با دیگری متفاوت است. شما قادر خواهید بود که بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید.
  2. آن دسته از ورزشکاران حرفه ای که باید پیش از تمرینات خود تمرین های هوازی انجام دهند، بهتر است این وسیله را مورد استفاده قرار دهند.
  3. کیفیت دوچرخه ثابت باشگاهی بسیار مناسب می باشد و شما می توانید تا سال های سال از آنها استفاده کنید. آنها را با استفاده از بهترین متریال ها تولید و طراحی می کنند. فروشگاه هایپرجیم بهترین مدل های دوچرخه را به شما ارائه می دهد تا یکی از آنها را خریداری کنید.

4. برنامه ها و تنظیماتی که روی دوچرخه ثابت باشگاهی وجود دارد متنوع می باشد. صفحه نمایش آنها به خوبی کالری که شما می سوزانید و مسافتی که طی می نمایید را نشان می دهد. همچنین شما با استفاده از تنظیمات روی صفحه می توانید سرعت آن را افزایش دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()