یکی از انواع وسیله های ورزشی که بسیاری از ورزشکاران با آن آشنایی دارند دمبل می باشد. استفاده از این وسیله ورزشی برای تمرین های قدرتی، عضلانی، چربی سوزی و .... می باشد. آنها مدل ها و طرح های متنوعی دارند که شما بدون شک در باشگاه ها تعداد زیادی از آنها را مشاهده کرده اید. شما می توانید انواع دمبل را در وزن های متفاوت و طرح های گوناگون از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید. برای خرید هر یک از آنها باید به خوبی وزنی که دارند را در نظر داشته باشید تا بر اساس توانایی خود آنها را تهیه کنید.

خرید انواع دمبل :

همانطور که بیان نمودیم دمبل انواع مختلفی دارد و برخی از مهمترین آنها که شما می توانید خریداری کنید عبارت می باشد از :

  1. نمونه های لاستیکی ثابت برای آن دسته از افرادی که تمرینات سخت ورزشی انجام می دهند بهترین گزینه ای می باشد که می توانند خریداری کنند. کیفیت آنها بسیار عالی است و شما می توانید برای باشگاه خانگی خود هم آنها را خریداری کنید.
  2. یکی از دیگر نمونه های پرطرفدار دمبل های یورتان ثابت می باشد. البته که باید بدانید این نمونه ها از هزینه بیشتری برخوردار هستند که شما برای خرید آنها می توانید از فروشگاه هایپرجیم با قیمت کمتری آنها را تهیه کنید. کیفیت آنها از پلاستیک بسیار بیشتر است و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارند.
  3. دمبل های هگزاگونالی گه شکل خاص و منحصر به فردی دارند، به همین دلیل محبوبیت آنها هم در بین انواع این وسیله ورزشی زیاد است. آنها به لطف شکل خاصی که دارند زیاد روی زمین نمی لغزند و همین مورد برای ورزشکاران یک مزیت به شمار می رود.
  4. نمونه دیگر آن دسته از وسیله های ثابت کرومی می باشد که هزینه زیادی برای خریداری ندارند و آنها را در بازار به نام چدنی هم می شناسند.

 خرید تردمیل:

تردمیل ها همچنین در زمینه پزشکی هم کاربرد زیادی دارند و برای افرادی که به کاردرمانی و فیزیوتراپی نیاز دارند در خیلی از موارد تمرین با تردمیل داده می شود. افرادی که مشکلات کمر درد دارند استفاده از تردمیل در زیر آب به آن ها توصیه می شود. همچنین برای تست سرعت موتور و یا اتومبیل های مسابقه از تردمیل های غول پیکری استفاده می‌ شود تا شرایط پیست را برای آن ها فراهم کند. از جمله نکاتی که در هنگام خرید انواع تردمیل و سایر وسایل دیگر باید به آن توجه کنید جنس و برند آن می باشد با توجه به فراوانی برند ها در بازار بهتر است که با افراد متخصص مشورت کنید تا تردمیل با کیفیت خریداری کنید. از دیگر نکات حائز اهمیت در انتخاب تردمیل صفحه نمایش آن است صفحه نمایش قسمتی از تردمیل است که اطلاعاتی را در اختیار ورزشکار قرار می ‌دهد. مثلاً سرعت تردمیل یا ضربان قلب شما و یا میزان کالری که در هنگام فعالیت سوزانده می شود. نکته قابل توجه این است که بسیاری از تردمیل ها امروزه در بازار وجود دارند که سرعت آن ها به صورت اتوماتیک با ضربان قلب ورزشکار تنظیم می شود. این فناوری باعث می شود که فشار بیش از اندازه به قلب و رگ ها وارد نشود و سلامت ورزشکاران به خطر نیفتد. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید تردمیل باید به آن توجه کنید ضربه گیر بودن تردمیل است. می دانیم که دویدن روی آسفالت به مرور زمان آسیب ‌هایی را برای دوندگان و ورزشکاران پدید می آورد. تردمیل از این قضیه مستثنی نیست با این تفاوت که تردمیل هایی که دارای ضربه گیر قوی هستند ضربه ای که قرار است به کمر و زانوی فرد وارد شود می گیرند و این آسیب به حداقل و تقریباً صفر می رسد. برای خرید اسکیت برقی به سایت مراجعه فرمایید. 

دمبل و تردمیل هر دو وسیله های بسیار مهمی برای رزش می باشند که می تواند از فروشگاه هایپرجیم انواع آن را تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()