ساک دستی سوزنی از جمله کیسه های پارچه ای است که با اسامی ساک دستی نان وون، ساک دستی پارچه ای و ساک دستی تبلیغاتی نیز معرفی می شوند. این نوع ساک دستی از الیات با دوام و رنگبندی های مختلف به صورت دستی و یا ماشینی ساخته می شوند. هم اکنون شاهد کاربرد گستردۀ انواع ساک دستی سوزنی در ابعاد، طرح و رنگبندی های مختلف در سطح جهان می باشیم. امروزه ایران نیز توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های چاپ سیلک، سفارشات تولید و چاپ انواع ساک دستی سوزنی را انجام دهند. خرید ساک دستی سوزنی از رونق بالایی برخوردار است چون از ویژگی های این نوع ساک دستی در صنعت تبلیغات استفاده می شود.

جهت خرید انواع ساک دستی سوزنی با قیمت ارزان می توانید با واحد فروش شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تولید انواع نایلکس و کیسه های پارچه ای در تهران فعالیت می کنند.

فروش ساک دستی سوزنی

استقبال از خرید و فروش ساک دستی سوزنی به دلیل استحکام بالای این محصول می باشد. کاربرد ساک دستی سوزنی جهت حمل و نقل وسایل مختلف می باشد. در همین راستا مجموعه های عرضه کنندۀ هدایای تبلیغاتی توانسته اند، از مزایای این محصول برای ارائۀ هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. کیسه های پارچه ای مقاومت بالایی در برابر پارگی دارند و از طور عمر بالا برخوردار هستند. بنابراین گزینۀ مناسبی جهت امور تبلیغات نمایشگاهی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه توانسته اند تولید ساک دستی سوزنی را در رنگ بندی های مختلف با استفاده از دستگاه چاپ سیلک اسکرین انجام دهند. البته امکان چاپ لوگو و هر گونه تصاویر رنگی و تک رنگ بر روی ساک پارچه ای سوزنی میسر است.

ساک دستی برزنتی، ساک دستی واتر و ساک دستی پرسی از دیگر اسامی ساک دستی سوزنی محسوب می شوند. امکان تولید و چاپ کیسه های پارچه ای در رنگ بندی های مختلف فراهم است. سال های اخیر ساک دستی پارچه ای سوزنی به عنوان یکی از محصولات تبلیغاتی ثابت در لیست هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. از همان ابتدا، تمام موارد مهم چون وزن، طرح، رنگ و تصویر چاپ شده بر روی ارزش و بهای ساک دستی پارچه ای تأثیرگذار خواهد بود.

شرکت پارچینه مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ تولید و چاپ ساک دستی سوزنی می باشند. لذا متناسب با نیاز مشتریان، قادر به ارائه خدمات سفارشی با قیمت ارزان می باشند.

قیمت ساک دستی سوزنی

به طور کلی میزان گراماژ پارچه، سایز، طرح چاپ شده و کیفیت تار و پود از عوام مهم و تأثیرگذار بر روی قیمت ساک دستی سوزنی می باشند. مشخصات فنی کار، نقش بسزایی بر روی قیمت فروش ساک دستی سوزنی خواهد داشت. به طور معمول وزن ساک دستی سوزنی بین 60 الی 90 گرم است. البته توجه داشته باشید، متناسب با کالایی که وزن بالایی دارد، بهتر است از ساک دستی سوزنی با گرم بالا استفاده شود.

البته خرید ساک دستی سوزنی و خرید کیسه سر جمع شو نان وون بغل کاست و یا ساک دستی سوزنی کف کاست می تواند بهترین گزینه برای جابجایی کالاهایی با حجم زیاد محسوب می شوند. ساک دستی سوزنی دسته دار بندی نیز یکی دیگر از طرح های رایج کیسه های پارچه ای به حساب می آید.

ساک دستی سوزنی به دلیل کیفیت بالایی که دارد، از طول عمر بالا برخوردار است و اینکه امکان چاپ تصاویر بر روی آن میسر است، بیش از گذشته شاهد خرید و فروش ساک دستی پارچه ای سوزنی می باشیم.

اگر از آن دسته شرکت هایی هستید که در حوزۀ تبلیغات فعالیت می کنید، می توانید به واسطۀ شرکت پارچینه، سفارشات تولید و چاپ انواع ساک دستی سوزنی را با حداقل هزینه و کیفیت بالا انجام دهید.

 

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()