چاپ ساک پارچه ای با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. دستگاه های چاپ سیلک از جمله ماشین آلات رایج برای امور چاپ ساک پارچه ای محسوب می شوند. همانطور که می دانید بیشترین کاربرد ساک دستی پارچه ای در صنعت تبلیغات می باشد. به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که کیسه های پارچه ای دارند، بهترین کالا برای امور تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته می شود. علاوه بر آنکه مدت زمان ماندگاری اثر چاپ شده بر روی ساک دستی پارچه ای بسیار طولانی است. خدمات چاپ ساک پارچه ای توسط شرکت های تولیدکنندۀ کیسه های پارچه ای قابل ارائه می باشد. در واقع افرادی که قصد خرید ساک پارچه ای دارند، می توانند متناسب با هدف کاری خود، سفارش چاپ لوگو و تبلیغات مورد نظر خود  را بر روی ساک ثبت کنند.

شرکت پارچینه دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تولید و پخش نایلکس و همچنین تولید و چاپ انواع ساک دستی پارچه ای در رنگبندی های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است و آمادۀ خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.

چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی

به طور کلی ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی توسط افراد حرفه ای و دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. انجام هر مرحله از فرآیند چاپ تصویر بر روی ساک پارچه ای نیاز به دانش و تجربه دارد چون می تواند تأثیر مستقیم بر روی کیفیت کار و جذب پذیری مرکب به درون بافت پارچۀ ساک خواهد داشت.

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، یکی از روش های رایج چاپ تصویر بر روی کیسه های پارچه ای، استفاده از دستگاه سیلک است. در این روش مرکب از طریق منافذ بر روی ساک چاپ می شوند. در واقع برای تولید ساک دستی پارچه ای از پارچه های توری با روزنه های ریز استفاده می شود. در این صورت توری در داخل قاب ثابت شده و سپس فرایند چاپ تصویر بر روی ساک پارچه ای صورت می گیرد. توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه سیلک به اپراتور اجازه می دهد که در مدت زمان کوتاهی بتواند چاپ انواع ساک پارچه ای را با کیفیت عالی انجام دهد.

دستگاه سیلک دارای شابلون و کلیشه هایی است که با رنگ و مواد خاص پوشانده شده اند، تا به واسطۀ آن بتوانند فرآیند چاپ بر روی ساک سوزنی را انجام دهند. در انتهای کار به واسطۀ غلتک زیر کار را بر روی سطح مورد نظر بر روی پارچه منتقل می کنند و بدین وسیله می توان تصویر نهایی را مشاهده نمود.

شرکت پارچینه تولیدکنندۀ محصولات نایلکس و کیسه های پارچه ای را با الیاف با دوام و مقاوم تولید می کند. این مجموعه همچنین ارائه خدمات سفارش گیری چاپ ساک های پارچه ای را نیز با کیفیت عالی و قیمت ارزان انجام می دهد.

کاربرد اولیۀ چاپ بر روی پارچه در کشور ژاپن آغاز شد و با گذشت زمان بر تنوع محصولات چاپی در سطح جهان افزوده شد. سال های اخیر سفارش خرید کیسه پارچه ای توانسته تحول بزرگ در صنعت تبلیغات بوجود آورد چون نیاز به استفادۀ فراوان از ساک نایلونی و نایلکس نیست و می تواند به نفع حفظ محیط زیست گام برداشت.

هزینۀ چاپ ساک پارچه ای

هزینۀ چاپ ساک پارچه ای به عوامل متعددی چون طرح و رنگ تصویر بستگی دارد. در نتیجه شرکت ها و مؤسساتی که جهت امور تبلیغاتی قصد، ارسال هدایای تبلیغاتی را به مشتریان خود دارند، می توانند با قیمت ارزان از مزایای سفارش چاپ کیسه پارچه ای با طرح مورد پسند خود، استفاده کنند. توجه داشته باشید که با افزایش تعداد سفارش، قیمت نهایی چاپ ساک پارچه ای کاهش می یابد.

جهت سفارش اینترنتی خرید و چاپ ساک های پارچه ای می توانید با کارشناسان فنی شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()