اسپان باند نوعی پارچۀ بی بافت محسوب می شود چون بدون تار و پود است و به کمک حرارت و فشار بر روی یکدیگر قرار می گیرند. پارچه های اسپان باند از جنس پلی پروپیلن تولید می شوند و با اسامی پاچه های یکبار مصرف، پارچه نبافته سوزنی، پارچه های لایه سوزنی و همچنین پارچه های نبافته اسپان در سطح بازار شناخته می شوند. پارچه های اسپان باند به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است و به طور کلی از الیاف پرس شده تولید می شوند. در همین راستا از مزایای این نوع پارچه در جهت تولید ساک دستی اسپان باند استفاده می کنند. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های این نوع پارچه می پردازیم چون تحول بزرگی در صنعت تبلیغات بوجود آورده است.

بیش از یک دهه از فعالیت شرکت پارچینه در جهت تولید انواع نایلون، پلاستیک و پارچه های اسپان باند و ساخت ساک دستی می گذرد و تا به امروز توانسته حجم عظیمی از نیاز بازار را در رابطه با تأمین این گونه اقلام برآورده سازد.

فروش ساک کیسه ای اسپان باند

علّت استقبال از فروش ساک کیسه ای اسپان باند، عدم نیاز به تار و پود در ساخت این نوع پارچه می باشد که موجب کاهش وزن پارچه شده است. البته امکان تولید پاچه اسپان باند سوزنی با وزن و ضخامت های مختلف فراهم است. بدین وسیله شرکت های تولیدکنندۀ پارچه های سوزنی، قادر به تولید و عرضۀ پارچه های اسپان باند سفارشی متناسب با درخواست مشتریان می باشند. در حال حاضر کاربرد گستردۀ اسپان باند را می توان در صنایع نظامی، صنایع تبلیغات، صنایع مواد غذایی و غیره مشاهده نمود. به عنوان مثال برای تولید چای کیسه ای، تولید ماسک، گان جراحی، کیسه نمک، پارچه های لمینت جهت احداث اتاق ایزوله، ساک دستی تبلیغاتی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بیشترین کاربرد پارچه اسپان باند برای تولید انواع ساک دستی پارچه ای است که به واسطۀ آن می توان هدایای تبلیغاتی را به مشتریان ارسال نمود. کیسه های پارچه ای طور طراحی می شوند که امکان جابجایی وسایل مختلف با استفاده از این نوع وسیله در سطح جهان میسر است. البته امکان تولید پارچه اسپان باند در رنگبندی و طرح های مختلف وجود دارد و تولیدکنندگان اسپان باند تلاش می کنند، متناسب با نیاز بازار، این محصول را تولید نموده و عرضه کنند.

شرکت پارچینه سال های متوالی است که موفق به تولید و عرضۀ محصولاتی چون کیسه های نایلونی و همچنین کیسه های پارچه ای از جنس پلی پروپیلن چون اسپان باند در تهران فعالیت خود را آغاز کرده و در سطح کشور ادامه دهد.

ویژگی های پارچه اسپان باند

از جمله ویژگی های پارچه اسپان باند می توان وزن سبک، قیمت ارزان، آنتی باکتریال بودن، واترپروف بودن یا همان ضد آب بودن، قابلیت عرضۀ ساده و چاپ دار و مقاومت آن در برابر تابش نور خورشید اشاره نمود. از این رو شاهد گسترش کاربرد پارچه های اسپان باند برای تولید محصولات مختلف صنعتی در سطح جهان می باشیم. البته همانطور که گفته شد، بیشترین کاربرد این نوع پارچه جهت تولید ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی است. البته امکان تولید و فروش ساک پارچه ای و پارچه اسپان باند در رنگبندی های مختلف میسر است و به واسطۀ دستگاه های چاپ پیشرفتۀ سیلک امکان چاپ بر روی این نوع پارچۀ بی تار و پود فراهم است.

قیمت پارچه اسپان باند

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت پارچه اسپان باند تأثیرگذار است که می توان به ابعاد رول، وزن و رنگبندی آن اشاره نمود.

شرکت پارچینه به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و پخش انواع نایلون و پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان فعالیت می کند.

 

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()