یکی از انواع وسیله هایی که شما می توانید برای ماساژ دادن پاهای خود خریدار یکنید و مزیت های بسیار زیادی دارد ماساژور پا می باشد. این وسیله انواع متنوع و مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های جالبی می باشند. برای خریداری هر یک از آنها بهتر است به خوبی مدلی که دارند را بررسی کنید تا یکی از آنها را که گزینه مناسب تری برایتان می باشد خریداری کنید. فروشگاه هایپرجیم ارائه دهنده انواع ماساژور پا با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. شما قادر خواهید بود که این وسیله و دستگاه را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا در کمترین زمان بتوانید آن را دریافت نمایید.

مزیت های استفاده از ماساژور پا :

برخی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی که استفاده از ماساژور پا دارد و شما هم از آن می توانید در صورت استفاده بهره مند شوید عبارت است از :

  1. گردش خون در بدن شما با استفاده از این وسیله تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. در واقع شما باید بدانید اگر گردش خون در بدنتان افزایش پیدا کند سلامتی بیشتری به دست می آورید.
  2. آسیب هایی که به مچ پای شما وارد شده است را با استفاده از این دستگاه می توانید رفع کنید. اگر در آینده هم آسیبی به پای شما برسد به دلیل استفاده از این دستگاه رفع می شود.
  3. با خرید ماساژور پا شما می توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و خستگی ها و استرس هایی که در طول روز داشته اید را به طور کلی از بین ببرید.
  4. یکی از دیگر مزیت هایی که استفاده از این وسیله دارد درمان سرد درد می باشد. در واقع زمانی که گردش خون در بدن بیشتر شود درد سر هم از بین خواهد رفت.

5. این دستگاه مدل های متنوعی دارد که شما بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آنها را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید.

انواع مختلف ماساژور:

ماساژور کامفورت: از این مدل دستگاه ماساژ بیشتر برای قسمت گردن و شانه استفاده میشود. هم چنین می‌توان از این دستگاه برای قسمتهای دیگر بدن نیز استفاده نمود . از جمله مزیت های مهم این دستگاه قابلیت گرم شدن آن می‌باشد که برای تسکین دردهای ماهیچه و کوفتگی بسیار مناسب می باشد. این دستگاه قابلیت ماساژ مالشی نیز دارد که هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک قابل تنظیم می باشد. این محصول دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است.

ماساژور بریسک: از این مدل دستگاه ماساژ عموماً می توان برای ماساژ کل بدن استفاده نمود. این دستگاه دارای ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل دستگاه ماساژ سیستم مادون قرمز آن می باشد. این دستگاه قابلیت تنظیم میزان شدت ماساژ را نیز دارد. یعنی کاربر می تواند با تغییر درجه دستگاه اندازه شدت ماساژ را افزایش و یا کاهش دهد. عموما از این مدل دستگاه ماساژ برای از بین بردن کوفتگی ها و خستگی ها استفاده می گردد.

ماساژور مدیسانا: این مدل دستگاه ماساژ برای ماساژ دادن گردن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت تشعشع اشعه مادون قرمز را نیز دارد. دستگاه ماساژ مدل مدیسانا به صورت برقی کار میکند. از جمله مزیت های این مدل دستگاه ماساژ این امتیاز می باشد که در صورت نبود برق می‌توان از این دستگاه با استفاده از باتری نیز استفاده نمود. این مدل دستگاه ماساژ تحت لیسانس آلمان با ۳ سال گارانتی در بازار عرضه می گردد. برای خرید ماساژور به سایت مراجعه کنید. 

ماساژور زیکلاس مد: از این مدل دستگاه ماساژ می‌توان برای تمام قسمتهای بدن استفاده نمود. این مدل دستگاه ماساژ بسیار مناسب برای اعضای خانواده نیز می باشد. نحوه عملکرد در این مدل دستگاه ماساژ به صورت لرزشی و ضربه می باشد. این دستگاه دارای ۱۰ کلاهک با دسته های سیلیکونی می باشد که قابلیت تعویض دارد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل دستگاه ماساژ دکمه ای می باشد که برای تنظیم سرعت ماساژ در نظر گرفته شده است. این دستگاه ماساژ با توجه به ایمنی هایی که دارد به صورت خودکار ۲۰ دقیقه بعد از انجام ماساژ خاموش می گردد. این امر سبب افزایش طول عمر دستگاه می شود. این مدل دستگاه ماساژ دارای یک سال گارانتی است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()