یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خریداری هر یک از انواع وسیله های ورزشی باید به آن دقت داشته باشید کیفیت است. زمان خریداری الپتیکال هم بهتر است به خوبی ویژگی های آن را از نظر کیفیت و قیمت بررسی کنید. در این صورت می توانید یکی از بهترین نمونه های آن را خریداری کنید و تا سال های سال از آن استفاده نمایید. فروشگاه هایپرجیم انواع الپتیکال را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت به شما ارائه می دهد و شما می توانید به صورت اینترنتی آنها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی های بهترین الپتیکال :

برخی از ویژگی هایی که بهترین وسیله ورزشی الپتیکال دارد عبارت است از :

  1. آنها تولید شده برندهای معتبری هستند و شما باید به خوبی برند تولیدی آنها را مورد بررسی قرار دهید. برخی از دستگاه هایی که که برند شناخته شده و معتبری ندارند را نباید خریداری کنید.
  2. کیفیت آنها بسیار عالی می باشد و با استفاده از بهترین متریال ها آنها را تولید کرده اند. فروشگاه هایپرجیم بهترین نمونه های الپتیکال را به مشتریان خود ارائه می دهد.
  3. قیمت هر یک از انواع الپتیکال های ورزشی بر اساس ویژگی ها و مشخصاتی که دارند با یکدیگر متنوع می باشد. بنابراین متفاوت بودن قیمت آنها نشانه خوب و بد بودن آنها نمی باشد.
  4. هر یک از انواع الپتیکال ها که شما خریداری می کنید باید دارای گارانتی باشد تا با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه هایپرجیم هر یک از انواع این وسیله ورزشی را به همراه گارانتی به شما تحویل می دهد.
  5. کارمد و مقاومت آنها بسیار عالی و بی نظیر است. به همین دلیل شما تا ساعت های طولانی هم اگر از آنها استفاده کنید دچار آسیب نمی شود.

6. مدل های آنها متفاوت است و می توانید در بین انواع مدل های الپتیکال یکی را که بیشتر نیاز دارید را خریداری کنید.  

بررسی مدل های مختلف الپتیکال:

الپتیکال مدل هیدروجیم: این مدل اسکی فضایی از جنس استیل با کیفیت بالا ساخته شده است تا بتواند سالیان سال دوام داشته باشد. استفاده از این مدل اسکی فضایی سبب تقویت عضلات پا می شود. عموماً از این مدل در آب هم استفاده می شود. زمانی که این مدل اسکی فضایی در آب قرار می گیرد و کاربر از آن استفاده می‌کند فشار کمتری به استخوان ها وارد می شود. از این مدل بیشتر برای تمرینات درمانی برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند استفاده می شود و سبب می شود که افراد بهبودی برساند. معمولاً از این مدل اسکی فضایی در عمق ۱۰۰ تا ۱۴۰ سانتی متر میشه استفاده کرد. همچنین اسکی فضایی بعد از استفاده از ورم و درد استخوان ها جلوگیری می کند .از دیگر مشخصات مهم این دستگاه می‌توان به ایرانی بودن آن اشاره نمود. البته این طراحی از اسکی فضایی که در درون آب نیز قابلیت استفاده را داشته باشد در ابتدا طرحی مخصوص به کشور ایتالیا بوده است. برای خرید الپتیکال باشگاهی به سایت مراجعه کنید.

الپتیکال مدل اکسترا: یکی از قوی ترین مدل های اسکی فضایی همین مدل اکسترا میباشد. این مدل اسکی فضایی دارای مانیتور ال سی دی می باشد که کاربر در زمان استفاده از اسکی فضایی می‌تواند زمان، کالری، سرعت و.... را چک نمایید. همچنین مدل اسکی فضایی خود دارای برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده می باشد و همچنین این قابلیت را دارد که توانایی اجرا و طراحی تمرینات سخت را داشته باشد. از دیگر مزیت های این مدل اسکی فضایی می‌توان به فن خنک کننده آن اشاره نمود . در زیر این مدل اسکی فضایی چرخ های تعبیه شده که برای جابجا نمودن آن در محیط کمک شایانی می نماید. این دستگاه از تولیدات کشور تایوان می باشد و تحمل وزن کاربرانی که تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن دارند را دارد.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()