ویژگی های دستکش استاد کار

 فروشگاه رادین ایمن انواع دستکش های استاد کار را با انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید از فروشگاه رادین دستکش استاد کار را با قیمت عمده و کیفیت مناسب خریداری نمایید. برخی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که دستکش استاد کار دارند و شما باید با آن عبارت هستند از :

  1. کاربردهای متنوع :

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی هایی که دستکش صنعتی استاد کار دارد کاربردهای متنوع آن می باشد. شما می توانید در انجام دادن خدمات ساختمانی، نظافتی، شهری، کشاورزی، صنعتی، بهداشتی، خودروسازی و غیره از این دستکش ها استفاده نمایید. کاربردهای بی نظیری که دستکش های استاد کار دارند روز به ‌روز محبوبیت آنها را افزایش می دهد. شما می توانید از فروشگاه رادین ایمن انواع دستکش های کار را خریداری کرده و از آنها کاربردهای متنوعی را دریافت نمایید.

  1. ساختار متنوع :

از دیگر  ویژگی‌هایی که دستکش استاد کار دارد این است که ساختار تولیدی آن متنوع می باشد. دستکش های صنعتی استاد کار دارای دو ساختار کلی هستند یکی از ساختارهای آن‌ها شیمیایی می‌باشد که تشکیل شده از لایه لاتکس است و ساختار دیگر نیتریل است که آن را به کف معمولی هم می شناسند. شما باید به خوبی بدانید که تمامی استانداردهای لازم برای تولید دستکش استاد کار عایت شده است. فروشگاه رادین ایمن هر یک از انواع دستکش های استاد کار را با ساختار متنوع به شما ارائه می دهد. شما می توانید با وارد شدن به سایت اینترنتی رادین ایمن انواع دستکش های استاد کار با ساختارهای متنوع را خریداری کنید.

  1. آج مناسب :

آج دستکش استاد کار بر اساس الگوی حرکتی دست می باشد، به همین دلیل دستکش‌های استاد کار دارای آج مناسبی هستند که شما می توانید از آنها در برابر سرما و خوردگی استفاده کنید. چرا که آنها مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهند. فروشگاه رادین ایمن ایمن دستکش های استاد کار را با کارایی بسیار مناسب به شما ارائه می دهد. انعطاف پذیری دستکش هایی که فروشگاه رادین ایمن به فروش می رساند بسیار بالا است.

  1. سایزهای متنوع :

از دیگر ویژگی‌هایی که دستکش استاد کار دارد سایز بندی متنوع آن می باشد. شما می توانید دستکش استاد کار را در سایزهای متوسط بزرگ و خیلی بزرگ خریداری کنید. زمان خریداری هر یک از انواع سایزهای دستکش های استاد کار باید به خوبی سایز دست خودتان را بدانید و سپس آنها را از فروشگاه رادین ایمن خریداری کنید. رادین ایمن انواع سایزهای دستکش استاد کار را با رنگ بندی های متنوع به شما می تواند ارائه دهد

  1. قیمت مناسب :

مناسب بودن قیمت فروش دستکش ایمنی استاد کار یکی از مزیت های  این نمونه از دستکش های صنعتی می باشد که بسیاری از افراد را برای خرید دستکش ترغیب می نماید. در واقع باید بدانید که به نسبت کیفیت بسیار عالی دستکش استاد کار قیمت خرید آن مناسب است و به همین دلیل بیشتر افراد توانایی خریداری دستکش را دارند. قیمت های ارائه شده در فروشگاه رادین ایمن برای خرید دستکش های استاد کار بر اساس استانداردهای تولیدی می باشد و شما هزینه زیادی را به فروشگاه جهت خریداری دستکش پرداخت نمی کنید.

  1. طول ساق استاندارد :

در صورتی که طول ساق دست ایمنی بلند باشد تمامی نکات ایمنی برای مراقبت از دست های شما حین کار رعایت می‌شود. بنابراین باید بدانید بهترین دستکش کار طول ساقه بلندی دارد دستکش استاد کار تمامی استانداردهای لازم جهت تولید را دارا می باشد و شما می توانید با خیال آسوده این دستکش را از فروشگاه رادین ایمن خریداری نموده و برای کار کردن از آنها استفاده کنید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()