نکاتی در مورد قیمت کلاه ایمنی

 برخی از نکاتی که مربوط به قیمت کلاه ایمنی می باشد و کارشناسان فروشگاه رادین ایمن به آنها دقت زیادی دارند عبارت است از :

  1. برند تولیدی کلاه :

یکی از مهمترین نکاتی که تاثیر زیادی روی قیمت کلاه ایمنی دارد برند تولیدی کلاه می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که برند های تولیدی خارجی کلاه ایمنی هزینه خریداری بیشتری نسبت به نمونه های ایرانی دارند. قیمت کلاه ایمنی خارجی در سایت فروشگاه رادین ایمن بیشتر از نمونه کلاه های ایرانی می باشد. بنابراین باید به خوبی بدانید که یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت کلاه ایمنی تاثیر می‌گذارد برند تولیدی کلاه می باشد. فروشگاه رادین ایمن برای به دست آوردن رضایت مشتریان خود تلاش می کند قیمت هر یک از کلاه های خارجی و ایرانی را به صورت عمده به مشتریان ارائه دهد.

  1. جنس کلاه :

جنس کلاه از دیگر مواردی است که روی قیمت کلاه ایمنی تاثیر می‌گذارد. برخی از کلاه هایی که با متریال های بی کیفیتی تولید شده ‌اند و جنس مناسبی ندارند هزینه خریداری شان  هم پایین می باشد.  دقت داشته باشید که هر یک از انواع کلاه ها بر اساس جنس و کیفیتی که دارند قیمت خرید شان مشخص می شود. فروشگاه رادین ایمن به طور کلی تنها کلاه های ایمنی با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین قیمت کلاه ایمنی در فروشگاه رادین بر اساس استانداردهای تولیدی می باشد.

  1. نوع کلاه :

کلاه ایمنی انواع متنوعی دارد که هر یک از انواع آن برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید بدانید به همین دلیل  قیمت کلاه ایمنی با یکدیگر متفاوت است. بر همین اساس شما زمانی که می خواهید هر یک از انواع کلاه های ایمنی را از فروشگاه رادین ایمن خریداری کنید باید به نوع و کاربرد آن دقت زیادی داشته باشید. هر یک از انواع کلاه های ایمنی که برای پروژه‌ های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند هزینه خریداری کمتری نسبت به نمونه کلاه های ایمنی مناسب حفر تونل دارند. در واقع باید بدانید آن دسته از کلاه هایی که برای کارهای خاص می باشند با استفاده از متریال های خاص و منحصر به فردی تولید شده اند. قیمت کلاه ایمنی خاص و هم به همین دلیل بیشتر از دیگر نمونه کلاه های ساده تر می باشد.

  1. رنگ بندی کلاه :

رنگ بندی کلاه ایمنی با یکدیگر متفاوت است و هر یک از رنگ های آن برای شغل های متنوع می باشد.  بنابراین شما باید به خوبی بدانید که رنگ بندی کلاه یکی از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت کلاه ایمنی می باشد. هر یک از قیمت هایی که برای کلاه های متنوع با رنگ های خاص وجود دارد را شما می توانید در سایت رادین ایمن مشاهده کنید. قیمت‌ها بر اساس استانداردهای تولیدی می باشد که فروشگاه رادین ایمن قیمت کلاه ایمنی را بر اساس آن استانداردها به مشتری اعلام می کند. قیمت کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن بسیار مناسب و به صرفه است. 

  1. قیمت ارائه شده توسط فروشنده :

فروشگاه های بسیار زیادی هستند که در زمینه فروش کلاه ایمنی فعالیت می نمایند. هر یک از آنها قیمت کلاه ایمنی را بر اساس استانداردهای متنوع به مشتری خود اعلام می کنند. بنابراین شما باید به خوبی بدانید که از دیگر فاکتورهای مهم تاثیرگذار روی قیمت کلاه ایمنی  فعالیت فروشنده است. از آنجایی که فروشگاه رادین ایمن فعالیت فروش کفش کار و عمده تجهیزات ایمنی را برعهده دارد قیمت خرید عمده‌ ای را هم برای خرید انواع تجهیزات ایمنی به مشتری ارائه می‌ دهد. اما قیمت کلاه ایمنی در فروشگاه های جزئی فروش بیشتر از  فروشگاه رادین ایمن می باشد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()