در صورتی که از کفش های نامناسب استفاده نمایید، پا ها صدمه دیده و ممکن است به قسمت های کمر و دیگر اندام ها نیز آسیب وارد شود.

پنجه ی کفش راحتی یکی ازمهم ترین قسمت ها است که باید مناسب و دارای استاندارد باشد. برخی از کفش ها دارای پنجه های باریک هستند که خرید این نوع کفش ها توصیه نمی شود. کفش ها اگر دارای استاندارد باشند ، می توانم از آن به صورت روزانه استفاده کنیم. کفش های عاج دار نباید کفه ی آن ها حالت سر داشته باشد تا مشکلی را ایجاد نکنند.

جنس کفش راحتی ها بسیار مهم هستند و نباید از جنس پلاستیک باشند. کفش هایی که دارای پوشش پلاستیک هستند موجب بروز حساسیت در پا ها شده و مناسب نیستند زیرا هوا به پا ها نمی رسد و جلوی تنفس پا ها گرفته می شود.

کیفیت مهم ترین موردی است که در زمان خرید کفش راحتی باید به آن توجه کنید. کفش ها هر یک دارای کیفیت های گوناگونی می باشد و باید کفش را خریدار کنیم که کیفیت بالایی داشته باشد. جنس به کار رفته در کفه و رویه ی کفش و متریال به کار رفته در آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوانیم بهترین استفاده را از آن داشته باشیم.

در زمان انجام ورزش باید حتما از کفش های مناسب استفاده شود یعنی هر کفشی برای وزش کردن مناسب نمی باشند و باید به آن توجه داشته باشید.  تولیدی کفش آرمیس انواع کفش ها را در تنوع بالا به شما ارائه می دهد.

استفاده از کفش طبی و راحتی

کفش طبی و راحتی برای آن دسته از افرادی بسیار مهم است که دارای مشکلات یا آسیب در ستون فقرات خود هستند و دارای کمر درد یا پا درد می باشند و این افراد بسیار ضروری است که از کفش طبی استفاده کنند. همچنین برای جلوگیری از بروز این عوامل نیز بسیار مناسب است تا افرادی که هیچ گونه مشکلی ندارند نیز از کفش طبی استفاده نمایند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 782
نمایش همه
علاقه مندی ها ()