برای انتخاب کفش باید به نکاتی توجه داشه باشید که در ادامه به این نکات می پردازیم:

اطلاعات کافی درباره ی انواع کفش ها می تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی درباره ی خرید کفش ها داشته باشید مثلا اگر برای ورزش کردن می خواهید کفش ها را تهیه کنید باید حتما از نوع اسپرت تهیه شود تا بتواند در زمان ورزش کردن به پا ها آسیبی وارد نکند. همین طور اگر می خواهید از کفش مردانه خریداری شده به صورت روزانه استفاده کنید باید توجه داشته باشید که کفش راحتی یا طبی را تهیه نمایید زیرا اگر کفش هایی که راحت نیستند را به صورت رزانه بپوشید به پا ها و ستون فقرات شما آسیب وارد خواهد کرد پس به این قضیه توجه بسیاری داشته باشید. یک نکته ای که باید به آن توجه کنیت این است که هرگز مد را اولویت به سلامتیتان قرا ندهید و در انتخاب کفش مردانه و زنانه ابتدا راحتی پا ها را در نظر بگیرید و سپس به ظاهر آن توجه نمایید، متاسفانه برخی از فرا تنه ظاهر کفش را می پسندند و به راجحتی و استاندارد بودن آن توجه نمی کنند.

در زمان تهیه ی کفش مردانه یا زنانه توجه کنید که دو پا اندازه ی یکسانی شاید نداشتن باشند بنابراین زمانی که کفش ها را می پوشید حتما هر دو پای آن را بپوشید تا هر دو پا احساس راحتی داشته باشد. بنابراین در این موارد باید اندازه ی بزرگ تر پا را ملاک خریتان قرار دهید تا بتوانید به خوب از کفش ها استفاده نمایید.

نکته ی دیگر در خرید کفش ها از تولیدی کفش این است که سایز کفش ها در هر نوع از کفش ها و در هر تولیدی ممکن است متفاوت باشد پس الزاما با توجه به سایز کفش هایتان را خریداری نکنید و حتما ملاک اندازه را پاهایتان بدانید .زیرا قالب کفش ها یکسان نبوده و اگر پا هایتان در کفش احساس راحتی داشته باشد می توانید آن کفش را تهیه کنید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 816
نمایش همه
علاقه مندی ها ()