زغال کبابی یکی از پرفروش ترین انواع ذغال موجود در بازار محسوب می شود. فروش زغال کبابی به دلیل استفاده از چوب با کیفیت در تولید آن مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. در دنیای امروز خرید زغال یک نیاز محسوب می شود چون دسترسی به چوب درختان خشک غیر ممکن است و عموم مردم شهرنشین هستند. این موارد مهم موجب شده تا صنعت تولید و توزیع زغال کبابی و دیگر انواع زغال در سطح جهانی رونق داشته باشد.

سالار سوز جنوب یکی از بزرگ ترین مجموعه های توزیع کنندۀ زغال در سطح کشور است. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی توانمند و بررسی نیاز بازار، توانسته امکان خرید زغال کبابی مرغوب را با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان فراهم سازد.

فروش زغال کبابی و ویژگی های آن

امروزه شاهد فروش زغال کبابی با کیفیت، توسط مراکز توزیع کنندۀ ذغال می باشیم. در واقع به دلیل میزان حرارت مورد نیاز و ماندگاری آن نیاز به استفاده از چوب درختان مستحکم و منسجم است که مدت زمان زیادی حرارت تولید می کند و دیر خاکستر می شوند. با استفاده از ذغال کبابی مرغوب می توان از تهیۀ کباب خوشمزه لذت برد.

از دیگر ویژگی های ذغال کبابی مرغوب می توان به تولید دود اندک توسط این نوع ذغال اشاره نمود. همانطور که گفته شد، حرارت بالایی تولید می کند و این مسئله باعث تهیۀ کباب یکدست پخته می شود. هنگام خرید زغال سفید و کبابی توجه به ابعاد و حالت منسجم تکه های ذغال از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت زغال کبابی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد، وزن بسته بندی، برند و کیفیت زغال اشاره نمود.

جهت خرید زغال کبابی مرغوب با قیمت مناسب و حجم کم و زیاد می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()