زغال لیمو یکی از رایج ترین انواع زغال تولیداتی توسط کمپانی های تولیدکنندۀ ذغال محسوب می شود. علت نامگذاری زغال لیمو به دلیل استفاده از درختان مرکبات جهت تولید زغال می باشد. در واقع از چوب درختان مرکباتی چون لمیو ترش و لیمو شیرین، جهت تولید ذغال لیمو استفاده می شود. استفاده از چوب مرغوب برای تولید زغال، به مجموعۀ های تولید کنندۀ ذغال کمک می کند، تا بتوانند ذغال های با کیفیت و درجه یک تولید کنند و به بازار عرضه کنند. در حال حاضر فروش زغال لیمو در رأس محصولات ذغال در سطح بازار می باشد.

سالار سوز جنوب دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ توزیع و پخش انواع زغال در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند. جهت اطلاع از محصولات عرضه شده توسط این مجموعه می توانید به وب سایت رسمی آن مراجعه کنید.

فروش زغال لیمو

ذغال یکی از مواد اولیه جهت آتش سوزی در محیط های متفرقه می باشد. در واقع زمانی که چوب خشک در دسترس نباشد، تنها با استفاده از زغال می توان، آتش درست کرد. رونق خرید و فروش ذغال لیمو نیز به دلیل کیفیت بالا، ابعاد، قیمت مناسب و بوی مطبوع آن می باشد. امروزه بیش از گذشته شاهد تولید و عرضۀ زغال لیمو و دیگر انواع زغال در ابعاد و طرح های مختلف می باشیم. چرا که عموم مردم شهرنشین هستند و این مسئله موجب شده تا دسترسی به چوب درخت خشک نداشته باشند و تنها با خرید زغال لیمو و خرید زغال سفید از طریق مراکز خرید، می توانند آتش ایجاد کنند و از آن جهت درست کردن غذا و یا ذغال قلیان استفاده نمایند.

قیمت زغال لیمو به حجم بسته بندی و کیفیت آن بستگی دارد. در نتیجه متناسب با میزان مصرفی که دارید، می توانید زغال مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تأمین کنید.

جهت سفارش انواع زغال باکیفیت می توانید با کارشناسان فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

  

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 895
نمایش همه
علاقه مندی ها ()