عروسک یکی از مهمترین وسایل بازی کودکان محسوب می شود. به طور کلی شاهد خرید و فروش انواع عروسک در طرح و رنگبندی های مختلف در سطح بازار می باشیم. افرادی که قصد خرید کادو برای کودکان را دارند، پیشنهاد می کنیم، متناسب با ردۀ سنی و جنسیت کودکان، اسباب بازی عروسک خریداری کنند. امروزه عروسک دخترانه و عروسک پسرانه بر اساس ایده و خلاقیت در طرح های متنوع ساخته و در دسترس انتخاب عموم مردم قرار می دهند.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت متناسب با رده های سنی مختلف، در لیست اسباب بازی دخترانه و پسرانه، انواع عروسک  با طرح های متنوع را قرار داده است. بدین ترتیب می توانید متناسب با قیمت و سن کودکان، بهترین عروسک را خریداری کنید.

خرید بهترین عروسک

 نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید بهترین عروسک وجود دارد، توجه به کیفیت عروسک است که از چه نوع پارچه ای دوخته شده است. علاوه بر آنکه عروسک، چه امکاناتی دارد. به طور کلی عروسک هایی که برای کودکان تهیه می شوند، باید از پارچه های غیر حساسیت زا استفاده شود، علاوه بر آنکه متناسب با ردۀ سنی مختلف، عروسک نباید قطعات جداشدنی داشته باشد چون ممکن است خرات جانی برای نوزاد و کودک به دنبال داشته باشد.

حین خرید عروسک دخترانه و همچنین عروسک پسرانه توجه به رنگبندی و طرح عروسک ضرورت دارد. در واقع عروسک شخصیت های دخترانه برای کودکان دختر بسیار جذاب خواهد بود و این در حالی است که عروسک سرباز و شخصیت های کارتنی مبارز پسرانه چون بتمن، اسپایدرمن و غیره برای کودکان پسر جذاب خواهد بود. توجه به ویژگی های ظاهری عروسک باعث می شود تا بتوانید مناسب ترین عروسک را برای فرزندان خود خریداری کنید.

اگر قصد خرید آنلاین عروسک و  خرید اسباب بازی دخترانه را دارید، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت مراجعه نمائید.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()