واحد گشت از جمله مجموعه هایی هستند که در حوزۀ مسافربری در تهران فعالیت خود را آغاز کرده اند. به طور کلی، مسئولیت شرکت های واحد گشت، ارائه خدمات مرتبط با اجارۀ اتوبوس دربستی به همراه راننده می باشد. چنین شرکت هایی تحت نظارت اتحادیه مسافربری تهران، فعالیت خود را انجام می دهند. شرکت های واحد گشت ، با تهیۀ اتوبوس های با کیفیت، تلاش می کنند، مسافران را به صورت گروهی از نقطه ای به نقطۀ دیگر منتقل کنند.

واحد گشت تهران دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ اجار، اتوبوس دربستی به همشهریان خود می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن انواع اتوبوس وی آی پی، امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین جهت برگزاری مراسم تشریفات و خاکسپاری فراهم کرده است.

تعرفه واحد گشت

 تعرفه خدمات واحد گشت، بر اساس زمان و بر حسب ساعت مشخص می شود. البته متناسب با سطح خدماتی که مجموعه های مختلف به مشتریان خود ارائه می دهند، می تواند مقداری هزینۀ اجارۀ اتوبوس دربستی تفاوت داشته باشد. اجارۀ اتوبوس دربستی در جامعه یک نیاز محسوب می شود چون با استفاده از این امکانات، می توان در مدت زمان کوتاهی از نقطه ای به نقطۀ دیگر از شهر جابجا شد.

اجاره اتوبوس دربستی برای عموم مردم و مؤسسات امکان پذیر می باشد. در واقع استفاده از این خدمات، به افراد کمک می کند که بتوانند در صورت لزوم، برای جابجا نمودن میهمانان به مراسم تشریفاتی و یا خاکسپاری، بهره گیرند.

مدارس برای برگزاری اردوهای گروهی دانش آموزان، می توانند از خدمات شرکت واحد گشت، جهت اجاره اتوبوس دربستی همراه راننده استفاده نمایند.

جهت دریافت خدمات و کرایه اتوبوس دربستی برای اجرای فعالیت های خود مانند اتوبوس دربستی ، می توانید با واحد گشت تهران تماس برقرار کنید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ چنین خدماتی فعالیت می کنند.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()