در زمان خرید لباس بچه از تولیدی پوشاک بچه باید به چه نکاتی توجه کنیم:

مدل لباس

لباسی که برای کودکان انتخاب می شود باید دارای مدل مناسبی باشد امروزه تنوع لباس ها بسیار زیاد بوده و انواع لباس های خانگی و یا لباس های بیرون به تولید می رسد و برای این بتوانید از لباس ها به خوبی استفاده کنید باید لباس ها را به صورت مناسب انتخاب نمایید. مدل لباس برای سنین مختلف دارا تفاوت هایی است که ما باید در نظر بگیریم مثلا برای کودکان در سنین پایین تر استفاده از لباس هایی که دارای متریال خطرناک برای آن هاست مانند ربان، بند و.... می تواند مشکل ساز شود بنابراین باید در خریدتان از  تولیدی پوشاک بچه  به این نکته توجه داشته باشید همچنن لباس ها را درمدل هایی که انتخاب می کنید باید توجه کنید که کودک بتواند به راحتی آن را بپوشد.

کیفیت لباس

در زمان خرید لباس های بچه گانه باید به کیفیت آن توجه کنید زیرا این لباس ها با استفاده از پارچه ها و متزیال مختلفی ساخته می شوند و باید لباسی را تهیه کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد . بهترین جنس پارچه از پنبه است و باید حتما از پارچه های الیاف طبیعی استفاده شود تا بدن کودکان دچار حساسیت نشود. لباس های الیاف طبیعی کمی گران تر از الیاف مصنوعی هستند ولی جنس عالی داشته و عمری طولانی تر هم دارد بنابراین علاوه بر آسیب نرساندن به کودکان، به صرفه هم خواهد بود.

قیمت لباس

قیمت یکی از مهم ترین عواملی است که والدین در زمان خرید لباس مانند خرید لباس دختر بچه مورد توجه قرار می دهند، لباس ها در تولیدی پوشاک بچه با استفاده از پارچه ها و متریال مختلفی به تولید می رسد که همین باعث تفاوت قیمت در این پوشاک شده است همچنن با توجه به مدل لباس ها نیز قیمت متغیر است پس در صورتی که می خواهد لباس بچه را به صورت مناسب انتخاب کنید باید لباس هایی با کیفیت را خریداری کنید.

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()