تولید لباس ها درتولیدی های لباس بچه انجام شده و سپس به مراکز فروش رائه داده می شود . تولید و پخش لباس بچه دارای پروسه ای است که طی آن پوشاک از تولیدی ها به دست مصرف کنندگان می رسد. لباس های بچه ، در انواع مختلف به تولید می رسند و شامل لباس های نوزادی و کودکان می باشند. افراد برای خرید لباس بچه ، مدل های مختلفی را در نظر دارند ولی باید دقت کنند که راحتی کودک بسیار مهم است و باید در خریدشان به آن توجه کنند.

تولید و پخش لباس بچه با کیفیت

در تولید و پخش لباس بچه با کیفیت ، مواد اولیه 50درصد ارزش دارد و اگر خرید مواد اولیه با دقت بالا انجام شود و کیفیت کاملا در نظر گرفته شود 50درصد لباس ها با کیفیت خواهند بود و مابقی به نوع دوخت و سایز و برش و.... بستگی دارد.

به طور کلی پارچه ها در دو نوع الیاق مصنوعی و الیاف طبیعی هستند و لباس های کودکان برای داشتن کیفیت باید از الیاف طبیعی تولید شده باشند. پارچه هایی که از الیاف طبیعی به تولید می رسند ، به بدن آسیبی نمی رسانند و به دلیل این که معمولا از پنبه به دست می آیند ، ماندگاری بالاتری هم دارند . لطافت پارچه ی الیاف طبیعی بسیار خوب بوده و برای کودکان گزینه ی بسیار خوبی می باشد. همچنین مقاومت الیاف طبیعی در مقایسه با الیاف های مصنوعی بسیار بیشتر بوده و در مقابل پارگی بسیار بادوام است. در تولید و پخش لباس بچه معتبر از الیاف های طبیعی و با کیفیت استفاده شده تا در نهایت لباس های با کیفیتی به تولید برسد و به دست مصرف کنندگان برسد. برای خرید لباس دخترانه به سایت مراجعه نمایید.

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()