اسپان باند از جمله پارچه های بدون تار و پود می باشد. از مزایای پارچه های اسپان باند جهت تولید ساک دستی استفاده می شود. این سبک از پارچه ها به واسطۀ حرارت و پرس به یکدیگر متصل می شوند و به سهولت می توان از آن جهت ساخت ساک پارچه ای استفاده نمود. جنس اصلی پارچه های اسپان باند  از پلی پروپیلن می باشد و دارای حالت سوزنی و نبافته می باشد. امروزه شاهد فروش انواع ساک اسپان باند، در سطح کشور می باشیم.

شرکت پارچینه در حوزۀ تولید پارچه های اسپان باند و همچنین ساخت انواع ساک دستی اسپان باند فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون مجموعه های تبلیغاتی و کمپانی های مختلف، جهت تأمین پارچه اسپان باند و یا ساک پارچه ای اسپان باند، می توانند به واسطۀ این مجموعه تهیه کنند.

عرضۀ انواع ساک کیسه ای اسپان باند

با توجه به مقاومت بالای پارچۀ اسپان باند، خیلی از مجموعه ها ترجیه می دهند، جهت امور تبلیغاتی بجای نایلون از مزایای ساک دستی اسپان باند استفاده نمایند. از این رو در صنعت تبلیغات بیش از گذشته شاهد سفارشات ساخت ساک دستی اسپان باند در ابعاد و رنگبندی های مختلف می باشیم. البته جهت محصولات مختلف پارچه ای نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. 

قیمت خرید ساک پارچه ای اسپان باند به کیفیت پارچه، ابعاد ساک و ضخامت پارچه بستگی دارد. مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود، سفارش محصولات اسپان باند را باقیمت ارزان تر از بازار داشته باشید.

شرکت پارچینه یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ تولید نایلون در تهران فعالیت می کند و در لیست محصولات، این مجموعه، تولید پارچه اسپان باند می باشد. از این نوع پارچه در جهت ساخت کیسه های پارچه ای تبلیغاتی استفاده می شود. در صورت نیاز می توانید به صورت اینترنتی سفارش تولید و چاپ ساک دستی اسپان باند به همراه چاپ سفارشی داشته باشید. 

 

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()