ساک پارچه ای یکی از وسایل اصلی است که در لیست محصولات تبلیغاتی وجود دارد. ساک های پارچه ای از مواد اولیۀ شیمیایی از جنس پلی پروپیلن ساخته می شود، که نوعی مواد پلاستیکی و نایلونی است که با نام پارچه اسپان باند شناخته می شوند. به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که ساک دستی پارچه ای دارد، شاهد انواع ساک پارچه ای در رنگبندی و طرح های متنوع و جذاب در سطح بازار می باشیم.

شرکت پارچینه دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تولید نایلون و پارچه های اسپان باند است. این مجموعه با در اختیار داشتن برده ماشین آلات پیشرفته، قادر به تولید و عرضۀ انواع ساک پارچه ای اسپان باند چاپی می باشد.

سفارش ساک پارچه ای

هم اکنون امکان سفارش تولید انواع ساک پارچه ای در ابعاد و طرح های مختلف می باشیم. امروزه خیلی از افراد از مزایای ساک پارچه ای استفاده می کنند چون از دوام بالایی برخوردار بوده و در مقابل تابش نور خورشید بسیار مقاوم است. از دیگر ویژگی های ساک پارچه ای می توان به عدم نفوذ رطوبت و آب به داخل ساک اشاره نمود. خرید نایلکس را از سایت انجام دهید. 

فروش ساک پارچه ای توانسته تحولی بزرگ در صنعت ساک دستی بوجود آورد. در واقع این نوع ساک های پارچه ای موجب کاهش مصرف ساک های نایلونی شده است چون مقاومت بالایی برخوردار است. علاوه بر آنکه ساک دستی پارچه ای اسپان باند از جمله ساک دستی های بهداشتی محسوب می شوند و کاربرد آنها به نفع محیط زیست می باشد.

اهمیت کاربرد ساک پارچه ای، برخورداری از قابلیت شست و شو و همچنین چاپ پذیری آنها می باشد. از مزایای ساک پارچه ای در جهت امور تبلیغاتی بهره گرفته می شود.

شرکت پارچینه یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع ساک پارچه ای اسپان باند به همراه خدمات چاپ سفارشی می باشد.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()