چاپ ساک پارچه ای از دیگر خدماتی است که توسط شرکت های تولیدکنندۀ پارچه های اسپان باند به مشتریان ارائه داده می شود. فرایند چاپ ساک پارچه ای با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ سابلیمیشن صورت می گیرد و کمپانی های معتبر تولید کنندۀ پارچه های اسپان باند، قادر به ارائه خدمات تولید و چاپ انواع ساک پارچه ای در رنگبندی های مختلف می باشند. امروزه خیلی از افراد طرفدار خرید ساک پارچه ای و سفارش چاپ ساک پارچه ای  نوشته های تبلیغاتی بر روی چنین محصولی می باشند. به طور کلی برتری ساک های پارچه های به دلیل قابلیت چاپ پذیر بودن انها می باشد. علاوه بر آنکه قابل شستشو بوده و نوشته های چاپی مقاومت بالایی در برابر آب و تابش نور خورشید دارند.  

شرکت پارچینه در حوزۀ تولید نایلون صنعتی و همچنین پارچه های اسپان باند فعالیت می کند. این مجموعه به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، توانسته به لیست خدماتی که ارائه می دهد، چاپ انواع ساک پارچه ای را افزود.

ویژگی های چاپ ساک پارچه ای

از مهمترین ویژگی های چاپ ساک پارچه ای، می توان به مقاومت بالای انها اشاره نمود. پروسۀ چاپ کیسه های پارچه ای اسپان باند به وسیلۀ دستگاه های پیشرفتۀ چاپ صورت می گیرد و از ثبات بالایی برخوردار هستند. هدف اصلی از کاربرد ساک دستی پارچه ای جهت امور تبلیغاتی است. مقولۀ چاپ ساک دستی پارچه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و نام و عبارات تبلیغاتی شرکت ها بر روی ساک های دستی پارچه ای درج می شود.

قیمت خرید کیسه سر جمع شو نان وون و چاپ ساک پارچه ای بر اساس تعداد حروف، کلمات و یا ابعاد مشخص می شود و ثابت نمی باشد. بدین وسیله جهت اطلاع دقیق از هزینۀ چاپ، می توانید با شرکت های ارائه دهندۀ خدمات چاپ ساک پارچه ای چون شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید. به طور کلی شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ کالا، با نازل ترین قیمت خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند.

 

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()