ساک دستی سوزنی از پارچه های اسپان باند ساخته شده اند. این نوع پارچه ها بدون تار و پود ساخته می شوند و به واسطۀ حرارت و فشار به یکدیگر چسبانده می شوند. در انتها می توان از این این نوع پارچه، جهت تولید ساک دستی سوزنی استفاده نمود. امروزه خرید و فروش  ساک دستی سوزنی رونق یافته است چون این محصول دارای ویژگی های متعددی می باشد و در ادامه متن بدان می پردازیم.

شرکت پارچینه به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید نایلون صنعتی و همچنین پارچه های سوزنی فعالیت می کنند. این مجموعه توانسته در لیست محصولات خود، تولید و فروش انواع ساک دستی سوزنی را داشته باشد. جهت سفارش تولید و چاپ ساک دستی سوزنی می توانید با دفتر فروش تماس حاصل فرمائید.

مزایای خرید ساک دستی سوزنی

علت اصلی استقبال از  خرید نایلون و ساک دستی سوزنی عبارتند از : کیفیت و دوام بالا، قابل شستشو بودن، قابلیت چاپ پذیری، وزن سبک و قیمت ارزان می باشد. از این رو سال های اخیر کاربرد ساک دستی سوزنی را جایگزین مناسبی برای کیسه های نایلونی در نظر گرفته اند. افرادی که طرفدار محیط زیست هستند، از فروش ساک دستی سوزنی استقبال می کنند. ساک دستی پارچه ای از مقاومت بالایی برخوردار است و به دلیل استفاده از جوهر مخصوص، در برابر تابش نور آفتاب مقاومت بالایی دارد. از مزایای این نوع ساک دستی سوزنی جهت امور تبلیغاتی استفاده می شود.

چاپ ساک دستی سوزنی با استفاده از مواد اولیۀ درجه یک صورت می گیرد و شرکت های معتبر جهت مصارف تبلیغاتی، می توانند با قیمت ارزان درخواست سفارش تولید ساک دستی سوزنی را در ابعاد و رنگبندی های مختلف داشته باشند.

شرکت پارچینه یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ تولید نایلون و پارچۀ سوزنی و یا اسپان باند در تهران فعالیت می کند و به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، امکان سفارش دهی اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده است.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()