شستشوی نمای ساختمان با استفاده از ابزارآلات مختلف صورت می گیرد. در واقع دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان، راحت نیست و نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد چون از دسته کارهای است که در ارتفاع انجام می شود. به دلایل مختلف بر روی سطوح نمای ساختمان آلودگی و لکه قرار می گیرد. جهت تمیز نموده نمای ساختمان، نیاز به استفاده از خدمات  شستشوی نمای ساختمان است که توسط گروه های ساختمانی ارائه داده می شود.

گروه نماروز نیز از ابتدای فعالیت کاری خود، با تهیۀ تجهیزات کار در ارتفاع، ارائه خدمات شستشوی انواع نمای ساختمان را با ابزارآلات مخصوص در لیست خدمات مجموعه داشته باشد.

روش های اجرای شستشوی نمای ساختمان

اجرای شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلفی چون دستی با ابر و طی و همچنین توسط دستگاه واترجت صورت می گیرد. بدین ترتیب گروه های ساختمانی که قصد انجام شستشوی نمای ساختمان شیشه و یا کامپوزیت را دارند، متناسب با میزان آلودگی و لکه های سطوح نما، مناسب ترین روش را جهت اجرای شستشوی نما انتخاب می کنند.

جهت سهولت در شستشوی نمای ساختمان، استفاده از دستگاه واترجت، که با فشار زیادی آب را به بیرون پراکنده می سازد، به سهولت می توان سطوح نمای صیقلی و غیر صیقلی را مواد شویندۀ مخصوص به همراه آب تمیز نمود. جلوۀ اصلی ساختمان به زیبایی نمای آن بستگی دارد. در نتیجه وجود کثیفی و آلودگی بر روی سطوح آن، زیبایی نما را از بین می برد. در نتیجه انجام دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان، به شما کمک می کند که بتوانید جلوۀ نما را همچنان به خوبی حفظ کنید. برای اطلاع از خدمات نصب توری مرغی به سایت مراجعه کنید. 

خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب، تنها توسط برخی از گروه های ساختمانی ارائه داده می شود چون به سهولت انجام نمی گیرد و نیاز به ابزارآلات کار در ارتفاع چون طناب، داربست، کلایمر و جک بالابر است.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()