نصب توری مرغی در جهت محصور نمودن محیطی صورت می گیرد. توری مرغی نوعی فنس است که دارای یک سری ویژگی های خاص است که می توان به سوراخ های ریز آن اشاره نمود و اینکه تولید توری مرغی با دو جنس متفاوت پلاستیکی و گالوانیزه صورت می گیرد. در ادامۀ متن بیشتر به مصارف نصب توری مرغی خواهیم پرداخت.

اگر تمایل به دریافت خدمات مرتبط با نمای ساختمان دارید، می توانید از تجربه و تخصص گروه نماروز استفاده نمائید. این گروه ساختمانی به منظور توسعۀ خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند، قادر به نصب انواع توری مرغی در نمای ساختمان می باشند.

نصب توری مرغی با طول عمر بالا

با توجه به موقعیت های مختلف، برای ایجاد فضایی بسته و نورگیر می توان از مزایای توری مرغی استفاده نمود. به طور کلی نصب توری مرغی گالوانیزه به دلیل استفاده از توری فلزی که در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی دارد چون جنس گالوانیزه ضد آب می باشد و طول عمر بالایی خواهد داشت.

نصب توری مرغی پلاستیکی نیز جهت محصور نمودن فضایی در محیط بسته پیشنهاد داده می شود. پیش از دریافت چنین خدماتی، نیاز به بررسی یک سری نکات مهم است و عدم توجه به این نکات، تأثیرات منفی به دنبال خواهد داشت.

اگر خواستار محصور کردن تراس هستید، پیشنهاد می کنیم، این کار را به افراد حرفه ای بسپارید. در واقع اجرای نصب توری مرغی در نمای ساختمان نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی و ابزارآلات مخصوص است. از این رو گروه های ساختمانی که خدمات کار در ارتفاع ارائه می دهند، قادر به نصب انواع توری مرغی با طناب به همراه تجهیزات ایمنی می باشند. 

گروه نماروز با رعایت کلیۀ استانداردهای کار در ارتفاع، قادر به انجام هر گونه خدمات ساختمانی با طناب مانند شستشوی نمای ساختمان است. در لیست خدمات این کمپانی می توانید نصب توری مرغی پانسیو و نورگیر ساختمان را ملاحظه نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()