طرح توجیهی، از مهم ترین فعالیت هایی است که مجموعه های کوچک و بزرگ، پیش از راه اندازی کسب و کار، از مزایای آن، جهت موفقیت در اجرای پروژه بهره می گیرند. به طور کلی از طرح توجیهی با عنوان ایده سرمایه گذاری و همچنین امکان سنجی و مطالعۀ بازار شناخته می شود. به واسطۀ کارگروه های مجرب که در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره ای طرح توجیهی فعالیت می کنند، تمام جوانب کاری را در نظر گرفته و سپس اقدام به راه اندازی کسب و کار خود نمائید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با اتکاء به دانش افراد متخصص و مجرب، قادر به ارائه هر گونه خدمات مشاورۀ تخصصی در حوزۀ ارائه طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف می باشد.

عوامل مهم مرتبط با طرح توجیهی

امروزه افرادی که قصد احداث کسب و کار جدید دارند، می توانند از خدمات مشاوره و برنامه ریزی افراد مجرب و متخصص، در جهت اطمینان از نتیجۀ راه اندازی حرفۀ خود اطمینان حاصل نمائید. به عنوان مثال افرادی که قصد راه اندازی محیط گلخانه دارند و یا احداث تولیدی پوشاک، نیروگاه برق و غیره دارند، پیش از آغاز کار، نیاز به استفاده از ایده های طرح توجیهی است. در همین راستا، از سوی افراد متخصص و فنی می توانیم شاهد ارائه مشاورۀ تخصصی به کارفرمایان و سرمایه گذاران باشیم.

در این صورت سرمایه گذاران با کمک افراد خبره در امور اقتصادی و سپس بررسی تمام جوانب کار توسط متخصصین در نظر گرفته می شود. در نهایت متناسب با بودجه ای که اختصاص می دهید، می توانید فعالیت خود را آغاز کنید. عدم توجه به تهیۀ طرح توجیهی، می تواند برای شما خسارت مالی به دنبال داشته باشد.

در همین راستا، گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا توانسته به صورت حرفه ای فعالیت خود را در حوزۀ تهیۀ انواع طرح توجیهی مانند طرح توجیهی لبنیات و مشاوره های اقتصادی با دریافت حداقل هزینه آغاز نماید و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات می باشد.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()