فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - اهمیت سلامت پا:

مطمئناً یکی از مهمترین اجزای بدن پا می باشد زیرا با فعالیت های انسان ارتباط مستقیمی دارد. در نظر داشته باشید که اگر یک دست آسیب ببیند باز هم می توانید حداقل با یک دست کار کنید، زیرا مشکل رفت و آمد نخواهید داشت اما اگر پا آسیب ببیند بی تردید در انجام کار ها با سختی روبرو خواهید شد. بنابراین حفظ سلامت پا از مهمترین ارکان هر شغلی می باشد و این مهم تنها با کفش ایمنی در کار حاصل خواهد شد.

فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - تنوع کفش ایمنی:

بی تردید امروز تنوع کفش ایمنی بسیار زیاد است، مثلاً برخی از کفش ها را برای محیط های برقی استفاده می کنند زیرا به راحتی می‌ توانند جریانات برق را مهار کنند. برخی دیگر از کفش ها در برابر مواد اسیدی و شیمیایی مقاومت شان بسیار بالا است بنابراین در فضا های اسیدی از آنها بیشتر استفاده می‌ شود و برخی دیگر از کفش های ایمنی در مراکزی که خطر سقوط اجسام و اشیای سنگین وجود دارد مورد استفاده قرار می‌ گیرند زیرا دارای ساختاری بسیار محکم و در بعضی مواقع قسمتی از آنها فلزی می باشد. فروش تجهیزات ایمنی توسط رادین ایمن با قیمت ارزان انجام می شود. 

فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - انواع کفش ایمنی:

در ابتدا باید عنوان کنیم که کفش ایمنی عموماً از چرم طبیعی تولید می شود. این موضوع باعث می شود در بازه های زمانی مختلف و همچنین عوامل محیطی و فیزیکی گوناگون ماندگاری بالاتری از خود نشان دهند، به عبارتی می‌ توان گفت که فاسد ناپذیر می باشد. در نظر داشته باشید که این مطالب برای رویه کفش ساده است اما در قسمت زیره کفش نیز پارامتر های مهمی دخالت دارند. در واقع مقاوم ترین متریال ها برای کفش های ایمنی در قسمت زیره آنها استفاده می شود به خصوص در محیط های شیمیایی که کفش ها حتماً باید مقاومت بسیار زیادی داشته باشند. عموما کفش هایی که برای مواردی مانند جریان الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرند دارای سرپنجه های کامپوزیتی هستند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()