قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مدل های گوناگون کفش ایمنی:

امروزه علم و فناوری با تلفیق شدن در یکدیگر توانسته اند گام‌ های موثر و مهمی را برای انسان بردارند و در زمینه های متعدد ما را یاری کنند. در صنعت کفش سازی علم و تکنولوژی توانسته است بسیار خوب عمل کند و ماحصل این عملکرده عالی کفش های گوناگون می باشند که مصارف متعددی دارند. برخی از کفش ها برای مجلس رقص و مهمانی ها ساخته می شوند و گروهی دیگر از کفش ها برای ورزش های مختلف مانند فوتبال، تنیس، بسکتبال و غیره تولید می شوند. دسته ای دیگر از کفش ها برای مصارف کاری و محیط های خشن ساخته می شوند، در ادامه بیشتر در خصوص  قیمت کفش ایمنی و انواع آن توضیح می دهیم.

قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - کفش ایمنی ضد مواد خواننده:

این کفش ها برای فضا های اسیدی و شیمیایی ساخته شده اند. در این فضا امکان سوختگی پا بسیار زیاد است که با فناوری و علوم شیمیایی خوشبختانه این مشکل با کفش های ضد مواد خورنده و ایمن برطرف شده است. قیمت کفش ایمنی مذکور در فروشگاه رادین بسیار مناسب و دارای تنوع است. خرید کلاه ایمنی را می توانید از سایت انجام دهید. 

قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - کفش ایمنی پنجه فولادی:

این کفش در واقع جزو مقاوم ترین و بهترین نوع کفش ها برای حفاظت از پا در فضا های صنعتی می باشد. این کفش از رویه چرم خالص و نوک آن از فولاد ساخته شده است و دارای زیره هایی بسیار ضخیم می باشد. شما می توانید قیمت کفش ایمنی مذکور در نوع استاندارد آن را در فروشگاه رادین ایمن با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. بیش از چند مدل این کفش بسیار عالی در فروشگاه رادین ایمن وجود دارد و شما می توانید تنوع خوبی را در آنجا مشاهده کنید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()