قیمت دستگاه جی فایو نیز همانند تمامی دستگاه های لاغری و پزشکی باتوجه به قابلیت ها و آپشن های الحاقی این دستگاه ها محاسبه و تعیین می شود، به عنوان مثال انواع دستگاه جی فایو باشگاهی با موتورmassager  به دلیل کیفیت و عملکرد بسیار خوب از قیمت بالاتری نیز در مقایسه با انواع دستگاه ماساژور G5 پایه دار و ولوم برخوردار هستند. نوع دستگاه، گارانتی، عملکرد، تعداد سر یا خرطوم، فناوری تولید و نوع متریال مصرفی از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین قیمت دستگاه جی فایو لاغری است.

خرید دستگاه جی فایو ارزان

فروشگاه اینترنتی HI LIFE  با بیش از 24 سال فعالیت مستمر و درخشان در زمینه تولید انواع دستگاه های باکیفیت لاغری و باشگاهی به خوبی از برند خود پشتیبانی کرده است و به نامی آشنا و معتبر در این عرصه تبدیل شده است. از مهمترین مزایایی که این مجموعه خوشنام داخلی برای متقاضیان این دستگاه ها در سراسر کشور فراهم کرده است می توان به امکان خرید دستگاه جی فایو ارزان و باکیفیت به صورت اینترنتی و مستقیم اشاره کرد، به این صورت که علاقه مندان خرید انواع دستگاه لاغری باکیفیت و معتبر با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه اینترنتی HI LIFE  و پس از مشاهده لیست محصولات آن به همراه تمامی مشخصات فنی و اطلاعات محصول می توانند،در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین دستگاه جی فایو باشگاهی و لاغری به قیمت نمایندگی نمایند. ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور، خدمات پس از فروش ده ساله به همراه گارانتی یک تا سه سال بسته به نوع و مدل دستگاه های لاغری از دیگر امتیازاتی است که این مرکز معتبر در اختیار مشتریان می گذارد.برای اطلاع از  قیمت دستگاه لاغری به سایت مراجعه کنید. 

از دیگر ویژگی های دستگاه جی فایو ظاهر شیک، زیبا و کاربردی آن است، این دستگاه با داشتن سری های متنوع برای ماساژ این فرایند را به صورت تخصصی و حرفه ای شبیه سازی می کند و برای مراکز درمانی، توانبخشی، باشگاه ها و کلینیک ها یک دستگاه بسیار مناسب و حرفه ای محسوب می شود، که سالهاست جایگزین دیگری پیدا نکرده است.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()