بهترین متخصص قلب و عروق دارای مدارجات علمی و تحصیلات آکادمیک تخصصی در این حوزه می باشد. پزشکان متخصص قلب و عروق همواره در تلاش هستند با ویزیت بیماران ، بتوانند به مشکلات قلبی و عروقی آنها پی برده و بتوانند درمان آنها را با راهکارهای جدید درمانی در سطح جهان معالجه نمایند. افرادی که با مشکلات فشار خون بالا، حمله قلبی و مواردی از این قبیل می توانید به بهترین متخصص قلب و عروق در تهران مراجعه نمائید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات درمانی چون دستگاه نوار قلب الکتروکاردیوگرام، دستگاه تست ورزش، آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی و غیره می باشند.

بهترین متخصص قلب تهران

بهترین متخصص قلب و عروق تهران از دکتران داخلی محسوب می شود که توانایی لازم جهت تشخیص و درمان انواع بیماری مرتبط با ناحیۀ قلب را دارد. عموماً متخصصین قلب در صدد هستند به روش های مختلفی نوع مشکلات قلبی و عروقی بیماران را تشخیص داده و سپس مناسب ترین راهکار را جهت درمان بیمار به کار گیرند.

افرادی که با مشکلاتی در ناحیۀ قفسۀ سینه و سُست شدن اعضای بدن به پزشک مراجعه می کنند، عموماً به بهترین متخصص قلب و عروق ارجاع داده می شوند، تا بدین وسیله آزمایشات لازم در خصوص عملکرد درست قلب صورت گیرد. در این راستا، ممکن است نیاز به اجرای اکوکاردیوگرافی قفسه سینه باشد. بدین وسیله بتوانند تصاویر سه بعدی از وضعیت عملکرد قلب بدست آورند و پس از بررسی دقیق نتایج، مناسب ترین راهکار درمانی در نظر گرفته می شود.

جهت انجام کلیۀ آزمایشات مرتبط با مشکلات قلبی چون اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، تست ورزش،  آنژیوگرافی قلب  و غیره می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه کنید. این مجموعه شامل بهترین متخصص قلب و عروق است که تجربۀ کافی جهت ویزیت کلیۀ بیماران را در شرق تهران دارد.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 892
نمایش همه
علاقه مندی ها ()