فروش دستکش کار در فروشگاه رادین ایمن - نوع کاربری دستکش کار:

همانطور که در بالا اشاره شد موارد بسیار مهمی در خصوص خرید دستکش کار وجود دارد. در نظر داشته باشید که عموماً ضخامت دستکش به نوع حرفه و نوع فعالیت بستگی دارد به همین دلیل عوامل تعیین کننده ضخامت  دستکش کار نوع کاربری آن را تعیین می‌کنند. مثلاً دستکشی که برای انجام فعالیت های خشن و سنگین در نظر گرفته شده است حتما باید طوری انتخاب شود که بتوانند اشیاء نوک تیز و داغ را به راحتی تحمل کنند. به عنوان مثال در مشاغلی مانند ریخته گری و تراشکاری این نوع دستکش ها بسیار کارآمد عمل می کنند.

فروش دستکش کار در فروشگاه رادین ایمن:

فروش دستکش کار مانند فروش دستکش چرمی در فروشگاه رادین ایمن به شکلی کاملاً حرفه ای انجام می شود. تمامی تجهیزات این مجموعه به نام و مطرح، تماماً از اجناس اصلی تهیه شده اند. این فروشگاه با رزومه کاری طولانی و درخشان تا به حال توانسته است بهترین تجهیزات ایمنی را برای خریداران گرامی آماده عرضه کند. این فروشگاه دو منظوره فعالیت می کند، در واقع هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری فرایند فروش دستکش کار و دیگر تجهیزات ایمنی را انجام می دهد. بنابراین خریداران عزیز می توانند با هر دو روش خرید های خود را انجام دهند، در نظر داشته باشید که با شیوع اپیدمی ویروس کرونا خرید های غیر حضوری برای امنیت خود و اطرافیانتان منطقی تر می باشد.

فروش دستکش کار در فروشگاه رادین ایمن - درباره دستکش کار:

همانطور که اشاره شد دستکش کار در هنگام فعالیت های مختلف احتمال خطر و آسیب را در افراد بسیار کاهش می دهد، البته چنانچه این دستکش استاندارد و اورجینال تهیه شود. در این موضوع که دست ها عضو بسیار حساس و کارآمدی برای بدن به حساب می آیند شکی نیست، بنابراین حتماً باید در حفظ و سلامت آنها نهایت تلاش را انجام داد. در این خصوص بهتر است به یک مرکز معتبر فروش دستکش مراجعه کنید و از یک برند معروف دستکش ایمن خود را تهیه نمایید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 810
نمایش همه
علاقه مندی ها ()