آموزش مجازی یکی دیگر از روش های آموزش از راه دور محسوب می شود. خیلی از دانش آموزان هستند که شرایط مناسبی جهت حضور در مدارس نداشته و این مسئله موجب عقب ماندن آنها از ادامۀ تحصیل می شود. در همین راستا برخی از مدارس به منظور حمایت از تمامی دانش آموزان، توانسته اند با راه اندازی سیستم آموزش مجازی ، امکان پیشرفت تحصیلی را برای آنان فراهم سازند.

مزایای آموزش مجازی یا از راه دور 

مزایای آموزش مجازی در این است که دانش آموزان در هر نقطه ای از کشور می توانند دوره های تحصیلی خود را ادامه دهند. به طور کلی در سیستم آموزش مجازی یا آموزش آنلاین، از نرم افزارهای مخصوص برگزار کلاس مجازی استفاده می شود، تا اجرای ساده و بهینه برای اجرای آموزش مجازی آغاز گردد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با مدیریت آقای مهدی کاشیها، بیش از 40 سال دارای سابقه است و توانسته اند در زمینۀ آموزش از راه دور دانش آموزان در داخل و خارج از کشور فعالیت خود را راه اندازی نمایند.

نکات مهمی در راه اندازی آموزش مجازی وجود دارد و افرادی که قصد استفاده از این امکانات بهینه دارند، اطلاعات جامعی نسبت به آن داشته باشند. با توسعۀ فضای اینترنت در سطح جهان، عموم مردم به این بستر دسترسی دارند. از این رو برخی از افراد با موقعیت سنجی جامعه توانسته اند در حوزۀ مدارس آموزش مجازی و آنلاین فعالیت خود را راه اندازی کنند. بدین وسیله قادر به تدریس کلیۀ دروس به صورت جلسات آموزش مجازی می باشند. دانش آموزان با نصب نرم افزار کلاس آنلاین بر روی گوشی، تبلت و یا کامپیوتر، می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

دانش آموزانی که علاقه مند به آموزش از راه دور هستید می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل نمائید.

 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1084
نمایش همه
علاقه مندی ها ()