فروش دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مصارف دستکش ایمنی ضد:

همانطور که از نام این دست می توان حدس زد دست را در برابر برش محافظت می کند، البته به شرطی که از جنس اورجینال و استاندارد تهیه شده باشد. از این دستکش در مصارفی مانند کارهای ساختمانی، سازه ها، کارگاه ها، تراشکاری، باغبانی، تعمیرات گوناگون و غیره می توان به راحتی استفاده کرد.

فروش دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مصارف دستکش ایمنی ضد اسید:

مصارف این دستکش نیز به راحتی قابل حدس است، در واقع از این دستکش ایمنی در فضا های آزمایشگاهی و همچنین فضا هایی که افراد با مواد اسیدی و شیمیایی در ارتباط می باشند بهره گیری می کنند. مطمئناً متریال استفاده شده در این دستکش ها به راحتی می تواند دست های افراد را در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی مصون نگه دارد. لازم به ذکر است که عموماً این نوع دستکش ها بسیار منعطف می باشند بنابراین در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان ایجاد خستگی و ناکار آمدی در فرد به وجود نمی آورند. برای خرید دستکش ایمنی مذکور می توانید به فروشگاه معتبر رادین ایمن مراجعه کنید و یک محصول اورجینال و با کیفیت را با قیمتی بسیار نازل خریداری نمایید.

خرید دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - خرید دستکش ایمن:

بی تردید به لزوم رعایت موارد ایمنی در محل کار آشنا هستید. یکی از فاکتور های بسیار مهم در خصوص این موضوع بهره گرفتن از تجهیزات ایمنی می باشد، یکی از این تجهیزات ایمنی دستکش ایمنی است. ساختار دستکش های ایمنی عموماً حالتی زنجیر شکل دارند و در واقع بافت فلزی آنها است که از دست کاربر محافظت می کند. این حفاظت در مقابل عوامل متعددی مانند بریدگی، سقوط وسایل مختلف روی دست، قطع انگشتان در هنگام کار با دستگاه ها و غیره می باشد. بنابراین خرید تجهیزات ایمنی و دستکش ایمنی یکی از مهمترین فاکتور های قبل از انجام کار است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()