فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - تجهیزات ایمنی شیمیایی:

همانطور که مستحضر هستید امروز در صنایع گوناگون خصوصاً صنایعی که مربوط به فعالیت‌ های پتروشیمی می‌باشند از مواد شیمیایی بسیار استفاده می شود، بنابراین ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی شیمیایی برای این گونه مشاغل کاملا احساس می شود. در این گونه فضا ها از تجهیزات ایمنی  برق نیز استفاده می کنند زیرا این اماکن از مواد اشتعال زا و همچنین موادی که بسیار "فرار" هستند در حجم وسیع استفاده می شود. این مسائل به دلیل استفاده از دستگاه های برقی حتماً باید رعایت شود زیرا با کوچکترین اشتباهی آتش سوزی های مهیبی را ایجاد خواهد نمود.

فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - پوشش و لباس های ایمنی:

مطمئناً یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی لباس و نوع پوشش می باشد. بی تردید هر کاربر باید پوششی منطبق با فعالیت خود داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل مختلف از بدن خود محافظت نماید. برای مثال می‌ توان به کاربرانی که در شرایط دمایی بالا فعالیت می کنند اشاره کرد. این افراد حتماً باید لباس هایی داشته باشند که دارای منافذ خروج و ورود هوا باشند، این فرآیند به این دلیل مهم است که باعث تعریق کاربر شده و در نتیجه راندمان کاری او را پایین خواهد آورد. برای خرید دستکش ایمنی به سایت مراجعه کنید.

فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

فروشگاه رادین ایمن انواع برند های تجهیزات ایمنی را دارا می باشد و تمامی آنها را با نازلترین قیمت در اختیار خریداران قرار داده است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()