تولید و پخش لباس بچه از جمله صنایع مهم مرتبط با صنعت پوشاک محسوب می شود. به عبارتی پشتیبانی از صنعت تولید پوشاک داخل، می تواند رشد اقتصادی را برای کشور به همراه داشته باشد. در همین راستا، سال های اخیر شاهد رشد و توسعۀ گروه های  تولید و پخش لباس بچه در سطح کشور می باشیم. بدین ترتیب امکان خرید پوشاک بچه با قیمت ارزان برای افراد فراهم شده است. توجه به مراکز تولید و پخش لباس بچه در ایران، سطح اقتصاد ملی در حوزۀ پوشاک ارتقاء پیدا می کند.

تولیدی لباس بچه ایران نوین، چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در این حوزه راه اندازی نموده است. این مجموعه طی این سال ها، توانسته اند موفق به برآورده نمودن انواع لباس بچه دخترانه و پسرانه در رده های سنی نوزاد الی نوجوان گردند.

تولید و پخش لباس بچه گانه

مجموعه های بوتیک و پخش پوشاک بچه گانه می توانند جهت تأمین لباس با کیفیت، قیمت ارزان و در رده های سنی مختلف کودکانه می توانند به طور مستقیم از طریق مراکز تولید و پخش لباس بچه اقدام کنند. بدین وسیله می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا پوشاک مورد نیاز فروشگاه خود را تهیه نمایند.

تولید و پخش لباس بچه در تهران نسبت به دیگر شهرستان ها از کیفیت بالایی برخوردار است. تولیدکنندگان لباس بچه گانه با در نظر گرفتن پوست حساس کودکان، از الیاف طبیعی با کیفیت جهت تولید انواع لباس بچه دخترانه و پسرانه استفاده نمایند و بدین وسیله کودکان با حساسیت پوستی روبرو نشوند. خرید لباس پسرانه را از سایت انجام دهید.

تولیدی لباس بچه ایران نوین یکی از مجموعه های تولیدی معتبر است که توانسته در دورۀ فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، انواع لباس بچه گانه متنوع و با کیفیت را در رنگبندی های مختلف تولید نموده و با قیمت ارزان در دسترس عرضه کنندگان پوشاک کودکانه و مصرف کنندگان قرار دهد.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()