تولیدی لباس بچه، پس از بررسی تمام جوانب فعالیت خود را در حوزۀ تولید پوشاک کودکانه راه اندازی می کنند. لباس بچه گانه از مهمترین پوشاک هایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است چون پوست کودکان از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. در همین راستا،   تولیدی لباس بچه  گانه تلاش می کند، با بهره گیری از الیاف صد در صد طبیعی، انواع پوشاک مرغوب تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تولیدی لباس بچه ایران نوین با استفاده از نیروی مجرب و توانمند، توانسته اند انواع پوشاک بچه گانه دخترانه و پسرانه را در مدل های بروز و متنوع با کیفیت عالی و الیاف مرغوب تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تولیدی و پخش لباس بچه

امروزه تولیدی و پخش لباس بچه در سطح کشور رونق یافته است و شاهد عرضۀ انواع لباس پسرانه و دخترانه در طرح های متنوع و زیبا می باشیم. البته از نظر جنس با مواد اولیۀ درجه یک تولید می شوند. به طور کلی مجموعه های تولیدی لباس بچه گانه از الیاف نخ پنبه طبیعی، انواع پوشاک کودکانه را تولید می کنند چون پوست بچه ها از حساسیت بالایی برخوردار است و پوشاکی که تهیه می شوند، باید ضد حساسیت باشند. جهت خرید لباس بچه می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

فروشندگان لباس بچه گانه به سهولت می توانند جهت تأمین پوشاک کودکانه بوتیک خود، از طریق مراکز تولیدی لباس بچه تهیه نمایند. با توجه به اینکه مجموعه های تولیدی پوشاک بچه گانه با راه اندازی وب سایت رسمی، توانسته اند امکان خرید اینترنتی پوشاک را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم نموده اند.

جهت سفارش عمده و تکی خرید لباس دخترانه و پسرانه می توانید با تولیدی لباس بچه ایران نوین تماس حاصل فرمائید.

 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()