پخش لباس بچه گانه توسط گروه های تولیدی لباس بچه در سطح کشور صورت می گیرد. به طور کلی صنعت تولید لباس از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأمین پوشاک به عنوان یکی از قطب های صنعتی محسوب می شود و هر کشوری با تقویت این قشر از تولیدکنندگان، می توانند تأثیر مثبت بر رشد اقتصاد ملی داشته باشند. صنعت تولید و پخش لباس بچه گانه از استقبال بالایی برخوردار است. البته از متریال با کیفیت و طرح های متنوع جهت تولید پوشاک بچه گانه استفاده می شود.

تولیدی لباس بچه ایران نوین چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در عرصۀ تولید و پخش انواع البسه بچه گانه در تهران آغاز نموده است. افرادی که نیاز به تأمین پوشاک بچگانه برای فروشگاه و بوتیک دارند، می توانند با قیمت ارزان به طور مستقیم از تولیدی ایران نوین تهیه کنند.

پخش عمدۀ لباس بچه گانه

پخش تکی و عمدۀ لباس بچه گانه توسط گروه های تولیدی لباس بچه انجام می گیرد. بنابراین افرادی که قصد تأمین پوشاک بچه گانه را در طرح های متنوع و متناسب با فصول مختلف سال دارند، می توانند با مراجعه به تولیدی ایران نوین تماس حاصل فرمائید و پس از مشاهدۀ محصولات عرضه شده توسط این مجموعه، با قیمت ارزان و مناسب پوشاک مورد نیاز خود را با کیفیت بالا تهیه نمائید.

پخش عمده لباس بچه گانه توسط مجموعه های تولیدی به نفع عرضه کنندگان پوشاک کودکانه است چون با قیمت ارزان می توانند انواع لباس بچه دخترانه و پسرانه را خریداری کنند. با توجه به حساس بودن پوست کودکان، کیفیت تولید لباس بچه از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام پخش و فروش لباس دختر بچه ، توجه داشتن به آنچه نیاز مشتری است، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

جهت سفارش انواع لباس کودکانه پسرانه و دخترانه می توانید با گروه تولیدی لباس بچه ایران نوین تماس بگیرید.

 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()