تولیدی لباس بچه نیاز به تخصص و دانش دارد چون پوست نوزادان و کودکان از حساسیت بالایی برخوردار است و نوع لباسی که برای آنان تولید می شود، باید ضد حساسیت باشند. البته یک سری ویژگی های دیگر در خصوص تولیدی لباس بچه دخترانه و پسرانه وجود دارد که در ادامه بدان می پردازیم. برای راه اندازی  تولیدی لباس بچه گانه نیاز به استفاده از دستگاه های خیاطی است که طی یک سری مراحل، پوشاک بچگانه تولید می کنند.

تولیدی لباس بچگانه ایران نوین بیش از 27 سال سابقۀ فعالیت در حوزۀ تولید انواع لباس بچه با مواد اولیۀ درجه یک و طرح های جذاب برای کودکان می باشد. این مجموعه یکی از اولین تولیدی های پوشاک کودکانه، توانسته در سطح کشور، برندسازی کند و پوشاک با کیفیتی به بازار عرضه کند.

تولیدی لباس بچه برای تمام فصول

امروزه صنعت تولید پوشاک بچگانه در داخل کشور رونق یافته است و شاهد فعالیت تولیدی های لباس بچه برای کودکان پسر و دختر می باشیم. تولیدی لباس بچه گانه متناسب با رعایت استانداردها، قادر به تولید انواع لباس کودکانه در رده های سنی مختلف می باشند.

با توجه به اینکه پوست کودکان از حساسیت بالایی برخوردار است، معمولاً جهت تولید پوشاک نوزادان و کودکان باید از پارچه تمام نخ و یا نخ با درصد بالا استفاده شود. توجه به موارد مهم این چنینی، تأثیر قابل توجهی بر کیفیت افزایش فروش محصولات تولیدی لباس بچه خواهد داشت. فروشگاه های عرضه کنندۀ پوشاک بچه گانه، می توانند جهت تأمین لباس بچه با قیمت ارزان، از طریق تولیدی لباس بچه گانه اقدام کنند. بهترین تولیدی لباس بچه، همواره تلاش می کند از متریال با کیفیت و ضد حساسیت جهت تولید پوشاک بچه گانه استفاده نمایند.

اگر قصد خرید پوشاک بچه گانه با قیمت ارزان دارید، می توانید با قسمت پخش لباس بچه گانه ایران نوین تماس حاصل فرمائید.

 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()