طرح توجیهی مرتبط به راه اندازی کسب و کار جدید و توسعۀ مشاغل مختلف می باشد. امروزه بیش از گذشته نسبت به استفاده از خدمات مشاوره ای و نگارش طرح توجیهی اهمیت داده می شود چون رقابت سنگینی بین مشاغل مختلف وجود دارد. علاوه بر آنکه عوامل متعددی در اجرا و راه اندازی یک حرفه وجود دارد و جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کار، نیاز به بررسی دقیق آنها می باشد.

بدین ترتیب شرکت مشاوره و برنامه ریزی مطصا با گردآوری اساتید مجرب و تحصیلکرده در حوزه های مالی و غیره قادر به ارائه خدمات مشاوره ای و نگارش انواع طرح توجیهی می باشند.

هدف از نگارش طرح توجیهی

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف کلی از نگارش طرح توجیهی، بررسی بازار مصرف کننده، میزان سرمایه گذاری اولیه، میزان هزینه های مصرفی، سود نهایی اجرای پروژه و ... به صورت کاملاً تخصصی و ریز بینانه صورت می گیرد.

جهت دستیابی به موفقیت در کسب و کار جدید و یا گسترش آن، نیاز به بررسی دقیق تمام جوانب کاری است. در این صورت تمام شاخص های اصلی که در اجرای یک حرفه ضروری است، مورد ارزیابی تخصصی قرار گرفته می شود و به صورت طرح توجیهی توسط مشاورین مجرب و متخصص تهیه می شود. برای اطلاع از طرح توجیهی کاغذ از کاغذ باطله به سایت مراجعه کنید.

به طور کلی نگارش طرح توجیهی بر اساس نوع مشاغل تهیه می شوند و بدین وسیله کارفرمایان و سرمایه گذاران به سهولت می توانند کسب و کار خود را آغاز کنند. در همین راستا شاهد گزارش انواع طرح توجیهی پرورش گل و گیاه، طرح توجیهی محیط گلخانه، طرح توجیهی راه اندازی هتل، طرح توجیهی احداث مراکز تفریحی و ... توسط مشاورین متخصص و مجرب در حوزۀ اقتصاد و سرمایه گذاری در سطح کشور می باشیم.

شرکت مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز از ابتدا، فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ نگارش طرح توجیهی و تهیۀ گزارش مطالعات و امکان سنجی آغاز نموده است و همچنان ادامه می دهد.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()