طرح توجیهی به مسائل مختلف راه اندازی یک کسب و کار می پردازد. ابعاد متفاوت مرتبط با یک پروژه چون مشاغل بازاری، فنی و مالی، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب افراد فن و متخصص در حوزۀ اقتصاد و سرمایه گذاری، با تهیۀ طرح توجیهی توانسته اند کمک شایانی به مشاغل تازه تأسیس داشته باشند. تجزیه و تحلیل مالی، مطالعات و امکان سنجی بازار و توجیه پذیری فنی و کاربردی سه دسته بندی اصلی است که در نگارش طرح توجیهی بدان پرداخته می شود.

شرکت مشاوره و برنامه ریزی مطصا با گرد هم آوری نخبگان و اساتید دانشگاهی توانسته اند گام های مؤثری در جهت پیشبرد اهداف سرمایه گذاران در حوزه های مختلف بردارند. در این راستا، خدمات مشاوره ای، برنامه ریزی مالی و تهیۀ گزارش های طرح توجیهی را در لیست خدماتی مجموعۀ خود قرار داده اند.

مهمترین نکات نگارش طرح توجیهی

هدف اصلی از نگارش طرح توجیهی، گردآوری مطالب مهم و اساسی در رابطه با مشاغل مختلف است. طرح توجیهی مسائل کشاورزی، طرح توجیهی خدمات درمانی، طرح توجیهی خدمات صنعتی، طرح توجیهی دامپروری، طرح توجیهی تولیدی و ... برخی از گزارشات انواع طرح توجیهی محسوب می شوند. در این صورت، تمام واحدهایی که قصد احداث یک کسب و کار نو و یا ادامه و گسترش فعالیت خود را در منطقۀ جدید دارند، می توانند از نتایج نگار طرح توجیهی، جهت افزایش سطح اطلاعات خود نسبت به موضوع مورد نظر، استفاده نمایند. برای درخواست طرح توجیهی شیره انگور به سایت مطصا مراجعه فرمایید.

جهت مشاوره و خرید طرح توجیهی و نگارش طرح توجیهی سفارشی می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی شرکت مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات، همواره آمادۀ پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره ای به سرمایه گذاران در سراسر کشور می باشند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()