مشاوره ازدواج پیش از ازدواج یک امر ضروری است چون بدین وسیله افراد پیش از آغاز زندگی زناشویی، بیشتر با مسائل روان شناختی یکدیگر آشنا می شوند. بدین وسیله نسبت به ادامۀ روابط خود اطمینان پیدا می کنند. در واقع استفاده از خدمات مشاوره ازدواج را به افرادی که قصد ازدواج دارند، توصیه می کنیم. بدین ترتیب افراد بیشتر با روحیات یکدیگر آشنا می شوند. ازدواج از مراحل سخت زندگی است و دغدغه ای برای افراد محسوی می شود. چرا که انسان ها دارای روحیات متفاوتی هستند و روانشناسان بهتر می توانند به شخصیت واقعی افراد پی برده و با شناخت بیشتر نسبت به زوجین، می توانند نظر بهتری نسبت به ادامۀ رابطه به طرفین ارائه دهد.

مرکز مشاوره و روانشناسی گروه همراه در منطقۀ سعادت آباد فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره ای چون مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روانپزشکی، مشاوره درمان های فردی، مشاوره خانواده و غیره آغاز نموده است. این مجموعه همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین و تلفنی به مددجویان گرامی در سطح کشور می باشد.

مزایای مشاوره ازدواج

انتخاب همسر از مهمترین تصمیم های زندگی هر فرد محسوب می شود چون بحث ازدواج همچون گردو در بسته است که فرد آشنایی کاملی نسبت به طرف مقابل ندارد و این مسئله تصمیم گیری را برای افراد بسیار سخت می نماید. استفاده از خدمات مشاوره خانواده و ازدواج بهترین راهکار جهت آشنایی یافتن از ماهیت اصلی طرفین است و این که افراد پیش از ازدواج چگونه می توانند با یکدیگر روابط خود را ادامه دهند، تا بدین وسیله بتوانند نسبت به نقاط ضعف یکدیگر، بهترین رفتار را داشته باشند.

در حالت کلی مشاوره قبل از ازدواج بهترین روش برای بدست آوردن زندگی موفق می باشد.

جهت استفاده از هر گونه خدمات مشاوره ازدواج، می توانید به مرکز مشاوره و روانشناسی گروه همراه تماس حاصل فرمائید و یا از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه استفاده نمائید.

 مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی گروه همراه 

آدرس: تهران، میدان کاج، خیابان سعادت اباد، خیابان شعبانی ( نهم شرقی )پلاک24، طبقه 4، واحد 28

شماره تماس:  021-22383846   -   021-22383568-   021-22389179  -  021-22364869

تلفن همراه:  09361087334

ایمیل: info@drmaryamkhodabakhshi.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()