اتوبار از جمله خدماتی است که جهت حمل و نقل وسایل مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به گسترش کاربرد خدمات حمل و نقل در صنایع مختلف، امروزه برخی از مجموعه ها به صورت تخصصی فعالیت خود را در حوزۀ ارائه خدمات اتوبار و باربری تأسیس نموده اند. بدین ترتیب با در اختیار داشتن کارگران مجرب و توانمند در کنار وسایل نقلیۀ مناسب، به بهترین شکل ممکن قادر به انجام امور حمل و نقل وسایل سنگین و سبک با رعایت تمام نکات مهم هستند.

اتوبار آزادی با گرد هم آوری افراد کار آزموده و انواع وسایل نقلیۀ حمل بار با ظرفیت های مختلف، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در سطح شهر می باشند.

ارائه خدمات اتوبار در تهران

افرادی که ساکن در منطقۀ تهران هستند، می توانند جهت امور اسباب کشی و نقل مکان منزل و یا محیط کار می توانسند از تجربیات و تخصص مراکز اتوبار در تهران استفاده نمایند. در این صورت فرد با آسودگی خیال و بدون دغدغه می توانند با کمک کارگران مجرب چنین مراکزی، در مدت زمان کوتاهی پروسۀ اسباب کشی را با دقت بالا انجام داد. استفاده از کارگران کار آزموده که توانایی بسته بندی وسایل را با رعایت تمام اصول ایمنی دارند، می تواند بسیار کارآمد باشد. بدین ترتیب نیاز نیست شما دچار دغدغه ای جهت بروز صدمات شکستگی وسایل و غیره نخواهیم داشت.

بدین ترتیب افراد راحت تر از گذشته می توانند پروسۀ حمل و نقل اسباب و اثاثیه را در مدت زمان کوتاه انجام دهند و دغدغه ای نسبت به چگونگی انجام آن نداشته باشند. جهت دریافت خدمات باربری و اتوبار در غرب تهران می توانید با مراکز معتبر که در حوالی منطقۀ شما به صورت قانونی فعالیت می کنند، استفاده نمائید.

اتوبار آزادی همواره آمادۀ خدمات رسانی به شما هموطنان گرامی با بهترین پرسنل و ماشین آلات حمل و نقل مطمئن و جادار می باشند. 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()