واحد گشت از جمله مجموعه هایی است که در صنعت حمل و نقل درون شهری فعالیت خود را آغاز نموده اند. در واقع مراکز واحد گشت با تهیۀ مجهزترین اتوبوس ها، امکان اجارۀ اتوبوس دربستی را برای افراد میسر می سازند.بدین ترتیب افرادی که قصد تردد دسته جمعی درون شهری و برون شهری را دارند،بتوانند از امکانات شرکت واحد گشت استفاده نمایند.

واحد گشت تهران جهت ارائه خدمات سرویس دهی بهشت زهرا، مراسم تشریفاتی، ترانسفر گروهی، سرویس مدارس، سرویس کارکنان و غیره امکان اجارۀ اتوبوس دربستی معمولی و VIP را برای ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین عموم مردم فراهم نموده است.

اهمیت دریافت خدمات واحد گشت

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، راه اندازی مراکز معتبر واحد گشت در کنار مجموعه های تاکسی سرویس توانسته امکان کرایۀ اتوبوس دربستی را برای افراد مهیا سازد. بدین ترتیب جهت تردد گروهی در سطح شهر، دیگر نیاز نیست دغدغۀ چگونگی تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسب را داشته باشید.

شرکت واحد گشت با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه خدمات سرویس بهشت زهرا جهت اجرای مراسم خاکسپاری می باشند. در واقع خانواده عزادار جهت رفاه میهمانان برای چنین مراسمی موظف به تأمین سرویس ایاب و ذهاب مطمئن می باشند. بدین ترتیب به واسطۀ خدمات واحد گشت مانند حمل و نقل درون شهری می توانند با درخواست سرویس دربستی VIP مجهز، بهترین خدمات را به میهمان خود ارائه دهند.

به طور کلی مجموعه های واحد گشت جهت ارائه بهترین خدمات به مسافرین، تلاش می کنند از کادر پرسنل متعهد و همچنین رانندگان مجرب و خوش برخورد استفاده نمایند. بدین وسیله بتوانند تضمینی مناسب به مشتریان ارائه دهند.

اگر نیاز به استفاده از سرویس دربستی دارید، می توانید با واحد گشت تهران تماس گرفته و اطلاعات جامعی در خصوص نحوۀ دریافت خدمات کسب نمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()