واحد گشت از جمله شرکت هایی است که با هدف اجارۀ اتوبوس دربستی همراه با راننده راه اندازی شده اند. در واقع هدف از تأسیس واحد گشت، کرایه اتوبوس دربستی جهت سرویس ویژه، سرویس بهشت زهرا، سرویس تشریفات و ترانسفر افراد به فرودگاه ها و ایستگاه های قطار می باشد. تاکسی سرویس به منظور سرویس دهی تاکسی در دسترس مسافران قرار گرفته می شود ولی جهت ترددهای درون شهری به صورت گروهی، این شرکت های واحد گشت هستند که با تأمین ناوگان اتوبوسرانی، امکان اجاره اتوبوس دربستی را مهیا می سازند.

این مجموعه نیز با سرمایه گذاری توانسته سرویس دهی بهشت زهرا، مراسم تشریفاتی، سرویس دربستی و غیره را سطح شهر تأسیس نماید. این مجموعه با تهیۀ اتوبوس های مجهز بنز، ولوو، اسکانیا و دیگر برندهای معتبر سفر امن مسافران را تضمین نماید. علاوه بر آنکه از رانندگان خوش برخورد، منظم و متعهد جهت خدمات رسانی به مشتریان استفاده می نماید.

خدمات واحد گشت بهشت زهرا

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، بیشترین تقاضا جهت کرایه اتوبوس دربستی، خدمات واحد گشت بهشت زهرا می باشد. در واقع اجرای مراسم خاکسپاری به صورت گروهی انجام می گیرد و این مسئله جزء یکی از دغدغه های میزبان مراسم محسوب می شود. در همین راستا از طریق شرکت واحد گشت، اقدام به کرایۀ اتوبوس دربستی می نمایند، تا بدین وسیله بتوانند سرویس ایاب و ذهاب میهمانان خود را جهت تردد میهمانان از منزل متوفی تا محل خاکسپاری فراهم سازند.

واحد گشت بهشت زهرا با حداکثر توان خود، در تلاش هستند که بتوانند شرایط ایده آلی را جهت تأمین سرویس دربستی برای خانواده های عزادار تهیه نمایند.

جهت دریافت خدمات واحد گشت VIP واحد گشت، می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با تهیۀ مجهزترین اتوبوس ها، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 916
نمایش همه
علاقه مندی ها ()