کیسه پارچه ای حاصل از پارچه های اسپان باند است که در طرح و رنگبندی های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به رقابت شدیدی که میان کمپانی ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و دیگر مراکز وجود دارد، انجام فعالیت های تبلیغاتی می تواند تأثیرات قابل توجهی بر بهتر دیده شدن مجموعه های مختلف داشته باشد. فروش کیسه پارچه ای از جنس اسپان باند توانسته تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات بوجود آورد چون ماندگاری بالایی دارد.  

شرکت پارچینه به صورت تخصصی در حوزۀ تولید پارچه های نان وون فعالیت دارند. این مجموعه توانسته امکان تولید و چاپ کیسه های پارچه ای را در سرتاسر کشور دارد. البته امکان خرید کیسه پارچه ای سفارشی را مطابق با نیاز مشتریان انجام داده و عرضه نمایند.

فروش کیسه پارچه ای

فروش کیسه پارچه ای که از جنس پارچه نان وون تولید شده است، توانسته تغییرات قابل توجهی در حوزۀ تبلیغات بوجود آورد. در تولید این نوع پارچه از ترکیب فیلرو پلی پروپیلن استفاده می شود که امکان چسباندن قسمت های مختلف پارچه را بر روی یکدیگر به واسطۀ حرارت بالا میسر می سازد. این نوع پارچه از کیفیت بالایی برخوردار است و امکان استفادۀ طولانی مدت از کیسه های پارچه ای وجود دارد. بنابراین مجموعه هایی که در امور تبلیغات فعالیت دارند، از مزایای انواع کیسه پارچه ای چاپ دار بهره می گیرند.

قیمت  خرید ساک پارچه ای به پارامترهای متعددی چون ابعاد، میزان ضخامت، طرح و رنگبندی چاپ و مدل آن بستگی دارد. بنابراین هنگام سفارش خرید کیسه پارچه ای، پیشنهاد می کنیم، کلیۀ این موارد در نظر گرفته شود. این نوع پارچه سبک بوده و به سهولت می توان از آن جهت حمل و جابجایی اقلام مختلف استفاده نمود.

در همین راستا شرکت پارچینه تصمیم به راه اندازی خط تولید پارچه های نان وون و در نهایت فروش کیسه های پارچه ای با بهترین قیمت نمایند.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()