چاپ ساک پارچه ای توسط دستگاه های چاپ پیشرفته ای انجام می گیرد. تولید ساک دستی پارچه ای اسپان باند به واسطۀ دستگاه های تمام اتوماتیک اولتراسونیک و با استفاده از دوخت حرارتی انجام می گیرد. پارچه های نان وون بدون تار و پود هستند و به واسطۀ حرارتی بالا تولید می شوند. علت اصلی استقبال از خرید و فروش و چاپ ساک پارچه ای اسپان باند، داشتن استحکام بالای این محصول است. از این رو مجموعه هایی که در امور تبلیغاتی فعالیت دارند، سفارش چاپ ساک پارچه ای مطابق با طرح و لوگوی مورد نظر دارند.

شرکت پارچینه با در اختیار داشتن دستگاه های کاملاً پیشرفته و همچنین نیروی پرسنل مجرب قادر به تولید و چاپ انواع ساک پارچه ای در طرح های متنوع می باشند.

چاپ ساک دستی پارچه ای

جهت چاپ ساک پارچه ای می توان از دستگاه های چاپ سیلک برای چاپ برند، لوگو و هر نوع طرح و نوشته ای را مطابق با نیاز مشتریان بر روی پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا استفاده نمود. اهمیت چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی به دلیل پرتابل بودن و امکان جابجایی آن در سطح جامعه می باشد. در واقع این نوع ساک ها همچون بیلبورد متحرک است و نوشته های مندرج بر روی ساک دستی می تواند نگاه خیلی از افراد را به خود مجذوب سازد.

قیمت  خرید ساک پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای به طرح، تعداد رنگ و کیفیت چاپ بستگی دارد. معمولاً چاپ ساک پارچه ای با کیفیت قابل شستشو می باشد و در برابر تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارد و مدت زمان طولانی نیاز است که از بین برد.

از این رو شرکت پارچینه فعالیت حرفه ای خود را حوزۀ تولید و چاپ ساک دستی پارچه ای توسعه بخشیده است. عموم مردم می توانند جهت چاپ ساک پارچه ای سفارشی با واحد فروش پارچینه تماس حاصل فرمایند.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()