اسپان باند نسل جدید پارچه هایی است که در صنعت نساجی تولید می شوند. پارچه های اسپان باند با نام پارچه های بی بافت و بدون تار و پود شناخته می شود و در عین حال از کیفیت بالا و مقاومت بالا در برابر پارگی برخوردار است. استقبال عمده از کاربرد پارچه های  اسپان باند جهت دوخت انواع ساک دستی تبلیغاتی است و صنایع مختلف به وفور از مزایای این سبک از محصولات تبلیغاتی بهره می گیرند.

شرکت پارچینه از جمله کمپانی های معتبر و با سابقه در حوزۀ تولید و چاپ ساک دستی اسپان باند در سطح کشور فعالیت می کند.

نحوۀ تولید اسپان باند

پارچه اسپان باند به دلیل کیفیت بالایی که دارد، جهت تولید ساک دستی از آن استفاده می نمایند. فرایند تولید پارچه اسپان باند از ترکیبات پلیمری و پلی پروپیلن بهره گرفته می شود. جهت تولید پارچه اسپان باند، مواد اولیه داخل دستگاه اکستوردر ریخته می شود و سپس مواد شیمیایی پلی پروپیلن به حالت مواد مذابی تبدیل می شود و تولید فیلامنت ها آغاز می گردد و سپس مواد مذاب پلی پروپیلن به یک سری سوزن فلامنت ایجاد می شود. در نهایت نوارهای سوزنی فلامیت بر روی نوارهای نقاله ای شکل قرار گرفته می شود و باعث تولید یک لایه پارچۀ اسپان باند می شود و سپس به صورت ایرودینامیکی تحت کشش قرار گرفته می شوند. فروش کیسه پارچه ای از طریق سایت انجام می گیرد. 

باتوجه به ویژگی های خاصی که پارچه های اسپان باند دارد، جهت امور تبلیغاتی اقدام به تولید ساک دستی اسپان باند می نمایند. از مزایای این نوع محصول در جهت حمل و نقل وسایل تبلیغاتی استفاده می شود. از این رو مجموعه های بزرگ و کوچک می توانند جهت امور تبلیغاتی از مزایای ساک دستی اسپان باند سبک استفاده می نمایند.   

در صورت نیاز به خرید اسپان باند می توانید با کارشناسان فروش شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()